شناسهٔ خبر: 54839537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شهردار کاشان خبر داد؛

اجرای حدود 18 هزار تن آسفالت در معابر مختلف شهر کاشان

موج نیوز

شهردار کاشان از اجرای حدود 18 هزار تن آسفالت در معابر مناطق پنج‌گانه طی روزهای آینده و تا یک ماه آتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه بیان کرد: این حجم آسفالت، حدود 150 هزار متر مربع از معابر شهری را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به هزینه 38.5 میلیارد ریال تراش آسفالت به منظور آماده‌‌سازی معابر  خاطرنشان کرد: عملیات اجرای آسفالت معابر مناطق پنج‌گانه با احتساب هزینه زیرسازی آن با اعتباری حدود 430 میلیارد ریال انجام می‌شود.

شهردار کاشان به ذکر نام معابری پرداخت که عملیات آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و گفت:خیابان اباذر و بلوار نماز با اجرای مجموع 2010 تن و سطح 17 هزار متر مربع از جمله این معابر در منطقه یک محسوب می‌شوند.

بخشنده امنیه، خیابان کلیم کاشانی، خیابان مهر و معابر فرعی پیرامونی و خیابان کارگر را از معابر حوزه منطقه دو عنوان کرد که عملیات آسفالت در آن اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: 3690 تن آسفالت در مساحتی بالغ بر 30000 هزار متر مربع در این معابر اجرا می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، بخشی از بلوار ساحلی و بلوار شهدا در منطقه سه با 3 هزار و 30 تن آسفالت و با سطح دربرگیری 24500 متر مربع طی روزهای آینده آسفالت می‌شود.

وی در خصوص موارد در دست اقدام منطقه چهار نیز به برخی از معابر فاز یک، برخی معابر خیابان امیرالمومنین(ع) و مسیر کندرو چهاربانده محور امیرکبیر اشاره کرد و گفت: این معابر با حجم مصرفی 5100 تن و مساحت 44 هزار متر مربع آسفالت می‌شوند.

بخشنده امنیه، عملیات آسفالت بلوار قطب راوندی با صرف 3600 تن آسفالت در مساحت 30 هزار متر مربع انجام می گیرد.

شهردار کاشان با اذعان به افزایش چشمگیر بهای قیر که موجب هزینه بالای اجرای آسفالت در معابر می‌شود، تأکید کرد: این چالش‌ها در عزم مدیریت شهری برای خدمت صادقانه به شهروندان مبتنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نمی‌کند.

آسفالت معابر شهری

نظر شما