شناسهٔ خبر: 54746952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا- کره جنوبی

رقبای چهار تکواندوکار ایران در روز دوم مشخص شدند

بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا فردا شنبه چهارم تیرماه با حضور چهار نماینده ایران در کره جنوبی پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابت‌ها که با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور در سالن «هوبان» شهر چانچئون جریان دارد، فردا شنبه در روز دوم مبارزات، اوزان ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم مردان، ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان در هر چهار وزن نماینده دارد.

در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۱۸ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، مهدی حاج موسایی دور نخست به دیدار «مارک خلیفه» از لبنان می‌رود و در ادامه برای رفتن به نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران، کویت، تیمور شرقی یا پاکستان مبارزه خواهد کرد. در قسمت بالای جدول نیز تکواندوکاران قزاقستان، چین تایپه، تایلند و عربستان برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده چین و اندونزی پیکار می‌کند. در این وزن ۱۷ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم مبینا نعمت زاده در میان ۱۵ تکواندوکار ابتدا به دیدار «آدلاید دسوزا فرناندز» از تیمور شرقی می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه تایلند و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

نسترن ولی زاده نماینده کشورمان در وزن ۶۲- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «بک تی خیم» از ویتنام می‌رود و در صورت برتری برای رسیدن به فینال «فروزا سادیکوا» از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی تکواندو ایران تا کنون یک مدال طلا توسط ناهید کیانی و دو مدال برنز توسط نسترن ولیزاده و دانیال بزرگی کسب کرده است.

این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه هفتم تیرماه در کره جنوبی جریان خواهد داشت.

نظر شما