شناسهٔ خبر: 54733948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم خودرو در اطراف پاساژها و بیمارستان‌های کرج

البرز - جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری یک سارق لوازم خودرو که در اطراف پاساژها و بیمارستان‌های کرج اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اطراف پاساژها و بیمارستان‌های مناطق شمالی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که فردی با استفاده از شاه کلید در اطراف بیمارستان‌ها و پاساژهای مناطق شمالی شهر کرج اقدام به سرقت لوازم خودروهای فاقد لوازم بازدارنده می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار غرب استان تهران و شهر فردیس شدند که با رد زنی مخفیگاه او در شهرک وحدت فردیس، در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم که چاره‌ای جز اعتراف در پیش رویش نمی‌دید، به ناچار به لب سخن گشوده و به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان از معرفی این سارق به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشند که استفاده از لوازم بازدارنده مانند قفل فرمان و دزدگیر تا حد زیادی از سرقت خودروهایشان پیشگیری می‌کند.

نظر شما