شناسهٔ خبر: 54699581 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بردلی کوپر: یک کارگردان تعداد نامزدی‌های اسکار من را مسخره کرد!

تمسخر بازیگر موفق برای تعداد نامزدی‌های کسب کرده / Collider

صاحب‌خبر -

بردلی کوپر بازیگری است که بدون توجه به ژانری که در آن بازی می‌کند، همیشه اجراهای خیره‌کننده‌ای به ارمغان می‌آورد. اگر طرفدار کمدی باشید، شاید او را از The Hangover به یاد داشته باشید، اما خود را تاکنون با کارهای دیگر بارها ثابت کرده است.

اما بدین معنا نیست که هالیوود آماده است تا کوپر را به خاطر استعدادش در آغوش بگیرد. کوپر در پادکست SmartLess فاش کرد که یک کارگردان مشهور نامزدی جوایز اسکار او را به سخره گرفته بود، در حالی که یک هنرپیشه زن مشهور پس از نامزدی کوپر برای Silver Linings Playbook به او نگاه کرده و با تمسخر گفته که واقعا شایسته این «نامزدی» است.

در حالی که او نام کارگردان را ذکر نکرد، کوپر داستانی درباره حضور در یک مهمانی فصل جوایز را به اشتراک گذاشت که در آن زمان نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در فیلم‌های مختلف شده بود. کوپر گفت که کارگردان با توجه به تعداد نامزدی‌هایی که داشت، کلمات تمسخرآمیزی برای توصیف او به کار برد. این کارگردان در حالی که کوپر کنار دوستش، بازیگر زن مشهوری که سه نامزدی کسب کرده بود، ایستاده بود، گفت:

آخه تو چه دنیایی زندگی می‌کنیم که تو هفت نامزدی داری و اون فقط سه نامزدی داشته؟

کوپر این حرف‌ها را دست کم نگرفت و به مجریان پادکست گفت چنین جوابی به کارگردان داده است:

داداش، چرا اینقدر عوضی‌بازی در میاری؟ هیچوقت این حرفت رو فراموش نمی‌کنم. گورت رو گم کن.

نامزدی‌های کوپر شامل طیف گسترده‌ای از بهترین بازیگر نقش مکمل مرد تا بهترین بازیگر مرد تا بهترین فیلم برای کار او به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان/نویسنده برای فیلم‌هایی مانند A Star Is Born است.

کوپر با نامزدی بهترین بازیگر مرد در Silver Linings Playbook در سال ۲۰۱۳ شروع و سال بعد برای فیلم American Hustle جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. او در ادامه نامزدی بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم را برای American Sniper دریافت کرد.

کوپر سپس سه نامزدی را برای فیلم A Star Is Born دریافت کرد که شامل بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اقتباسی بود. در سال ۲۰۲۰، او نامزد بهترین فیلم برای Joker شد چرا که از تهیه‌کنندگان این فیلم بود. سپس در سال ۲۰۲۲ برای بازی در فیلم Nightmare Alley نامزدی بهترین فیلم را دریافت کرد. همه این موارد به این معنی است که کوپر رزومه چشمگیری دارد و نامزدی‌های او شایسته است.

بردلی کوپر بردلی کوپر

باید به کارگردانی که درباره تعداد نامزدی‌های کمتر بازیگر زن نسبت به بردلی کوپر ناراحت بوده، گفت که این مشکل کوپر نیست. بلکه مشکل آکادمی است و باید به آن‌ها اعتراض کند، اگرچه احتمالا راه به جایی نمی‌برد.

بردلی کوپر در ادامه پادکست به «بازیگر زن قهرمانی» اشاره کرد که او را به خاطر نامزدی در فیلم Silver Linings Playbook مورد تمسخر قرار داد و از لفظ «نام» (nom) به جای نامزدی (nomination) استفاده کرد که به احتمال زیاد به شلخته و تند تند خوردن‌های عروسک‌های ماپت کنایه زده:

این بازیگر زن گفت من فیلمت رو دیدم، مستحق این «نام» هستی. منم گفتم چی؟ نفهمیدم، نام؟

بی‌شوخی، ۱۰-۲۰ دقیقه بعد دوباره از کنارش رد شدم و با دهن هجی کرد «نام». یادم میاد که با خود فکر می‌کردم این دیگه چه شهر کوفتی‌ایه؟ با خودت فکر می‌کنی که همچین چیزی به یک نفر دیگه بگی؟ باید خیلی مریض باشی که این کار رو بکنی.

نکته مهم این است که مردم مهربان نیستند و کوپر به وضوح کسانی را به یاد می‌آورد که او را به خاطر شناخته شدن برای زحماتش، مسخره کردند.

Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

Collider

برچسب‌ها:

نظر شما