شناسهٔ خبر: 54706489 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند

لاوین شریفی

صاحب‌خبر -

بردلی کوپر، بازیگر درخشان هالیوود در ژانرهای مختلف، اخیرا اعلام کرده است که کارگردانی او را به علت نامزدی اسکار مسخره کرده است.

بردلی کوپر بازیگری است که بدون توجه به ژانر، همیشه اجرایی فوق‌العاده را ارائه داده است. اگر طرفدار فیلم‌های کمدی هستید، احتمالا با تماشای سری‌ فیلم‌های «The Hangover» با این بازیگر آشنا شده‌اید ولی او در طی سال‌های اخیر هنر بازیگری خود را اثبات کرده است. این بازیگر اخیرا در پادکست «SmartLess» اعلام کرده است که یکی از کارگردانان مشهور هالیوود نامزدی‌های اسکار او را به سخره گرفته است.

در حالی که وی نام این کارگردان را ذکر نکرد، کوپر تعریف کرد که زمان حضور در یکی از مهمانی‌های اهدای جوایز هفت نامزدی اسکار را در کارنامه خود داشته است. در این مهمانی او در کنار یکی از هنرپیشه‌های معروف هالیوود ایستاده بود که تنها سه بار نامزد اسکار شده بود. در این زمان، کارگردانی به او گفته است که: «در دنیایی زندگی می‌کنیم که بازیگری مثل تو هفت بار نامزد اسکار شده ولی او فقط سه بار نامزد جایزه شده است.»

روزمه کاری کوپر شامل نامزدی جایزه‌های بهترین بازیگر مکمل مرد، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم می‌باشد. وی در سال 2013 برای فیلم «Silver Linings Playbook» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد، سال 2014 نامزد جایزه بهترین مکمل مرد برای «American Hustle» و بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم برای «American Sniper» را دریافت کرد.

کوپر برای فیلم «A Star Is Born» در سه بخش جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم و بهترین فیلم اقتباسی نامزد شد. در سال 2020، وی برای تهیه کنندگی فیلم «Joker» و سپس در سال 2022 برای بازی در «Nightmare Alley» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد. بردلی کوپر رزومه کاری پرافتخاری دارد و قطعا لایق تمامی افتخاراتی است که تا به حال کسب کرده است.

منبع: کولایدر

 6҉ 2҉ meysamb 77 DARKSIREN Starman علی کسری نراقی Squatlatex2 ehsanmousavi هورایزن انرژی‌ زا امین

نظر شما