شناسهٔ خبر: 54687374 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Gotham Knight شامل بزرگ‌ترین نسخه از گاتهام در بازی‌های ویدیویی می‌شود

با Batcycle می‌توانید در تمام آن گردش کنید / gameinformer

صاحب‌خبر -

توسعه‌دهندگان بازی Gotham Knight در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت Game Informer، اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار را به اشتراک گذاشتند.

Gotham Knights یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی محسوب می‌شود که اواخر امسال منتشر خواهد شد، اما هنوز جزئیات زیادی در مورد آن نامشخص هستند. تاکنون در تریلر گیم‌پلی بازی شاهد Nightwing و Red Hood بوده‌ایم که در کنار یکدیگر در حال مبارزه هستند و با دشمنان خود مقابله می‌کنند، اما به طور کلی بازی نسبتا ناشناخته است.

در این مصاحبه، زمانی که از «جف النور» کارگردان بازی در مورد وسعت شهر گاتهام در مقایسه با سری Arkham از راک‌استدی سوال شد، او توضیح داد:

[گاتهام] بسیار بزرگ است. من نقشه‌ها را با یکدیگر مقایسه نکرده‌ام، اما گاتهام ما مکان بزرگی است. در بازی تمایل زیادی دارم تا با استفاده از Batcycle در اطراف آن گردش کنم که یکی از سریع‌ترین و باحال‌ترین راه‌های برای جابجایی در شهر است.

«فلور مارتی»، تهیه‌کننده بازی نیز اضافه می‌کند:

مطمئنا این بزرگترین نسخه گاتهام در بازی‌های ویدیویی است. مهم‌ترین چیز برای ما تراکم و حالت عمودی آن بوده است. لایه‌های زیادی در شهر وجود دارد و Batcycle یک وسیله نقلیه دوربرد محسوب می‌شود.

النور همچنین تایید کرد که در بازی می‌توان رنگ و صدای Batcycle را نیز شخصی‌سازی کرد. البته نمی‌توان آن را ارتقا داد و بیشتر توانایی‌ها آن بر اساس قهرمان تنظیم می‌شود.

بازی Gotham Knights در تاریخ در ۳ آبان ۱۴۰۱ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۲) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

gameinformer

نظر شما