شناسهٔ خبر: 54665203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهبری شغلی الگوی ایجاد 50 درصد مشاغل مددجویان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۵۰ درصد مشاغل ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد ایلام در سال گذشته از طریق راهبران شغلی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام ظهر امروز رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام (ره) در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: صنایع دستی از زمینه‌های مهم مشاغل خانگی مدد جویان است و در این زمینه و در راستای آموزش خانواده‌ها، نیازمند همکاری میراث فرهنگی استان هستیم.

وی افزود: فرش بافی و صنایع دستی از مهم‌ترین این مشاغل هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۵۰ درصد مشاغل ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد ایلام در سال گذشته از طریق راهبران شغلی بوده است. 

طاهری بیان کرد: طرح راهبری شغلی و استفاده از تجربیات کار آفرینان حرفه‌ای از برنامه‌های مهم کمیته امداد است. 

فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام در این نشست بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بین خانواده‌های مددجو در زمینه تولیدات صنایع دستی وجود دارد و ما آمادگی داریم در راستای توسعه این مشاغل با کمیته امداد همکاری کنیم.

وی افزود: در زمینه ایجاد مشاغل مرتبط با تولیدات صنایع دستی، گلیم، بازگشت مددجویان به روستاها از طریق راه اندازی مشاغل مرتبط و حضور مددجویان در نمایشگاه‌های صنایع دستی بدون دریافت هزینه از آن‌ها با کمیته امداد همکاری می‌کنیم.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با موضوع آموزش و اشتغال آفرینی به امضا رسید.

انتهای پیام/ 

نظر شما