شناسهٔ خبر: 54660470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انهدام باند ۸ نفره سارقان منزل در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند هشت نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده خاورشهر و تشکیل چند پرونده، به سرعت تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری این محل اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: چکیده پرونده نشان از این داشت که ۲ زن تحت عنوان مستاجر و یا خریدار وارد منازل محدوده خاور شهر شده و با بررسی مسیر های ورود و خروج، محل کمدها و تعداد اتاق ها اطلاعات بدست آمده را در اختیار پنج آقا همدست قرار داده و آنها اقدام به سرقت در زمان مناسب می کنند واموال را به مالخر مشخصی می فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در محل های سرقت و استفاده از شیوه های نوین و خاص پلیسی سرنخ های متعددی از سارقان بدست آوردند و با در کنار هم قرار دادن ادله های موجود محل اختفاء سارقان در ۲ نقطه از خاورشهر بدست آوردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیروز پس از انجام هماهنگی های قضایی تیم های عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در ۲ عملیات هماهنگ و منسجم متهمان را دستگیر کردند و از مخفیگاهشان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف و مال باختگان شناسایی و پس از دعوت به کلانتری و اخذشکایت و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری مالخر معروف شهرری و کشف ۶ میلیاردی اموال مسروقه 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری مالخر ی در این شهرستان و کشف ۸ دستگاه وسیله نقلیه به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

جلیلیان گفت: تیم عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان ری با رصد های میدانی تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت شخصی شدند که اقدام به خرید موتورسیکلت های مسروقه در محدوده شهرری و فروش قطعات آن می کرد.

وی اظهار داشت: پس از اخذ مجوز های لازم قضایی، روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هفت دستگاه موتورسیکلت کامل و ۲ دستگاه خودرو اوراق شده که همگی مسروقه بودند از مخفیگاه مالخر کشف شد، افزود: متهم به همراه اموال کشف شده به مقر پلیس انتقال یافت.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در پی جویی های انتظامی متهم به مالخری اموال مسروقه معترف و با دستور قضائی کلیه مال باختگان شناسایی و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری کارگر اخراجی که بیش از چهار میلیارد ریال از کارخانه کارفرمای خویش سرقت کرده بود، خبر داد.  
 

نظر شما