شناسهٔ خبر: 5465896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربي تيم فوتبال صنعت مس کرمان: مطمئن هستم به ليگ برتر مي رويم

صاحب‌خبر - کرمان / خبرگزاری صداوسیما / ورزشی


سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت : مطمئن هستم به لیگ برتر می رویم .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،اکبر میثاقیان امروزدر نشست خبری پیش از دیدار مرحله پلی اف لیگ برتر فوتبال کشور گفت: بازی سختی
پیش رو داریم و این چهارمین پلی آفی است که شرکت می کنیم.
وی افزود: بازی جذابیت خاصی دارد و مطمئن هستم با برتری و صعود به لیگ برتر شادی را به هواداران هدیه می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان درباره بازی رفت دو تیم هم گفت: در اهواز بازی خوب و با برنامه ای داشتیم اما با اتفاق کوچک در دقیقه 96 گل خوردیم و اکنون ناراحت نیستم و می دانم برنده می شویم.
اکبر میثاقیان گریزی هم به حواشی مطرح شده در هفته های اخیر علیه مس کرمان زد وگفت: این هجمه ها 5 ماه است و معمولی شده و برای فوتبال ما جای تاسف دارد که به راحتی آبروی شهری و تیمی برده می شود.
با این حرف ها بچه ها جان بیشتری گرفتند و تلاش بیشتری می کنند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به وضع تیم استقلال صنعتی خوزستان گفت: بازی های این تیم را دیدیم و تیم خیلی خوبیست و مهره های زیادی دارد که معتقدم باید در لیگ برتر می ماند.
اکبر میثاقیان درباره داوری بازی ها هم گفت : هجمه زیادی روی داور هاست ، مقصر نیستند و اشتباهاتشان سهویست نه عمدی.
سرمربی مس کرمان ادامه داد در بازی مس رفسنجان پنالتی حتمی و استقلال خوزستان گل حتمی ما را نگرفتند که مطمئن هستم همه سهوی بوده و مانند ما اشتباه می کنند اما در مقابل ما را به همه چیز متهم می کنند.
میثاقیان گفت : بعد از بازی فردا در مورد حواشی و حرف های مطرح شده صحبت می کنم و انهایی که در این داستان مقصر هستند باید به اشد مجازات تنبیه شوند و باید تا آخر پیگیری شود.
وی با قدردانی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان گفت خوشبختانه در دیدار های آخر که مس به لیگ برتر نزدیک می شد هواداران هم به ورزشگاه امدند و سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم فردا هم بیایند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت : تا اخرین لحظه می جنگیم و از روز اول که گفتم قهرمان می شویم اکنون هم می گویم.
خبرنگار صداوسیما بعلت عدم حضور عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در کرمان موفق به مصاحبه با وی نشد.
تیمهای فوتبال مس کرمان واستقلال خوزستان در بازی برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 18 فردا در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با هم روبرو می شوند .


0002

نظر شما