شناسهٔ خبر: 5465713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ابراز اطمینان میثاقیان برای صعود مس کرمان به لیگ برتر

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم مس کرمان گفت: دیدار تیم ما مقابل استقلال خوزستان جذابیت خاصی نسبت به بازی های دیگر دارد و مطمئن هستم مس کرمان قهرمان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا اکبر میثاقیان عصر شنبه درنشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان واستقلال خوزستان در مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر افزود: بازی سختی را پیش رو داریم و چهارمین پلی آفی است که در آن شرکت دارم.

وی گفت: به امید خداوند تیم مس کرمان به لیگ برتر می رود و مردم استان را شاد می کند.

سرمربی تیم مس کرمان گفت: در بازی رفت در اهواز بسیار خوب و با برنامه بودیم، برای تمام لحظات بازی برنامه داشتیم اما اتفاقی کوچک در دقیقه 96 باعث شد که گل را دریافت کنیم و شکست خوردیم.

وی افزود: تیم استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و با مهره ای است و باید در لیگ می ماند اما نمی دانم چه مشکلاتی داشته است.



*هجمه ها ما را نشانه رفته اند

وی در رابطه با هجمه ها و فشارهایی که بر روی تیم مس کرمان وجود دارد گفت: ما را بدجوری نشانه کرده اند چهار تا پنج ماه است که این هجمه ها وجود دارد و برای ما عادت شده است.

میثاقیان اظهار کرد: جای تاسف است برای فوتبال که می توانند آبروی شهر و تیم و افراد را ببرند.

وی افزود: بازیکنان ما در برابر این هجمه ها همیشه انگیزه وجان بیشتری گرفتند و بیشتر تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم باشگاه مس کرمان بزرگ است و هم اینکه من تاکنون با شش تیم که دو دوره آن بدون باخت بوده، قهرمان شده ام؛ عده ای افراد و کادر فنی و مدیریت قوی را در باشگاه مس کرمان نمی شناسند.

سرمربی تیم مس کرمان گفت: هجمه بسیاری روی داورها وجود دارد و البته هیچ تقصیری ندارند و همه خطاها سهوی و نه عمدی است.

وی بیان کرد: ما را متهم به همه کار کرده اند و در دو بازی مهم پلی آف که در آنها شانسی برای مرحله بعد نداریم گل های ما را نگرفتند و امیدواریم در این بازی این اشتباهات انجام نشود.

میثاقیان گفت: داوران مانند ما مربیان اشتباه می کنند و اشتباه جزء کار آنهاست.

وی افزود: سر فرصت که بازی ها تمام شد در مورد هجمه ها صحبت می کنم باید کسی که مقصر است بشدت مجازات شود چه ما و چه آنها باشند.

وی گفت: ما مظلوم واقع شدیم؛ روزها و شب های سختی را گذراندیم، شب ها از ناراختی نخوابیدیم و خدا کمک کرد تا اینجا رسیدیم.



*بازیکنان مس باشرف و وفادار هستند

سرمربی تیم مس کرمان اظهار کرد: در نیم فصل این دوره از رقابت های لیگ دسته یک بازیکنانی قوی جایگزین کردیم و 24 ساعت کار می کنیم و پنج ماه است که به شهر خودم نرفته ام.

وی با اشاره به اینکه خدا باز هم به ما کمک خواهد کرد گفت: هر لحظه من در این شهر خاطره است، کرمان و مردم و شهر و باشگاه مس را دوست دارم.

میثاقیان افزود: بازیکنان ما بسیار باشرف و وفادار هستند، در 25 سال مربیگری ام چنین بازیکنانی بسیار کم دیده ام در این بازی ها همه سختی ها و حرف و حدیث ها را تحمل کردند.



*هواداران سنگ تمام گذاشتند

میثاقیان افزود: در چند بازی اخیر هواداران ما در دیدار مقابل شهرداری اردبیل، آلومینیوم هرمزگان و مس رفسنجان سنگ تمام گذاشتند و جانانه تشویق کردند و فردا هم کمک می کنند تا پیروز شویم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت:سهم شما به اندازه سهم ما به عنوان مدیر، سرمربی ، مربی و بازیکنان است.

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: از زمانی که رتبه یازدهم را در جدول داشتیم تاکنون گفته ایم قهرمان می شویم و هنوز هم این موضوع را بازگو می کنیم.

دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان در مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر فردا یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

7443/3028/1859

نظر شما