شناسهٔ خبر: 54627976 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۲هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رییس جمهور برای توسعه گمیشان

استاندار گلستان از ‍ اختصاص ۲هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه در سفر رییس جمهور برای توسعه گمیشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

زنگانه در نماز جمعه شهرستان گمیشان گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان اعتبار مصوبه عمرانی و زیرساختی، ۴۱۰ میلیارد تومان مصوبه تسهیلات اشتغال آفرینی و ۵۷ میلیارد تومان مصوبه تسهیلات قرض الحسنه برای شهرستان گمیشان اختصاص یافته است.

اوگفت: هدف ما محرومیت زدایی به واسطه اتحاد است و با وحدت می‌توان زمینه ساز خدمت به مردم در مسیر پیشرفت شد.

استاندار گلستان گفت: هدف ما در توسعه مجتمع پرورش میگوی گمیشان توجه به اشتغال بومیان، شرکت‌های تعاونی و اشتغال آنان است.

زنگانه می‌گوید: بهسازی و تکمیل جاده کردکوی، ترکمن، آق قلا و گمیشان اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه سیمین شهر ۱۴ میلیارد تومان، بهسازی راه‌های روستایی یک و نیم میلیارد تومان، احداث و بهسازی پاسگاه ۸میلیارد تومان، خانه فرهنگ سیمین شهر ۹میلیارد تومان و اصلاح شبکه فرسوده برق یک و‌نیم میلیارد تومان از جمله مواردی است که در سفر رییس جمهور به این شهرستان تخصیص یافته است.

اوگفت: همچنین برای تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان که از اهمیت بالایی برخوردار است در سفر رئیس جمهور مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان مصوبه اختصاص یافته که ۱۵ میلیارد تومان آن در تخصیص‌های انتهای سال ۱۴۰۰ به حساب استان تزریق شد.

او گفت: اصلاح و احیای مراتع و بیابان زدایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و ۳۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های زهکشی از دیگر مصوبه‌های سفر رییس جمهور در گمیشان است.

نظر شما