شناسهٔ خبر: 54581834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پروین: حضور دوباره کی روش در تیم ملی فوتبال اشتباه است

پیشکسوت فوتبال گفت: مربی خارجی برای شناخت بازیکنان زمان نیاز دارد و بازگشت کی روش به تیم ملی اشتباه است.

صاحب‌خبر -

علی پروین پیشکسوت فوتبال درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی فوتبال  گفت: اگر مربی ایرانی بیاورند خوب است، اما اگر خارجی بیاورند، بزرگترین اشتباه را می‌کنند، چون تا بخواهد بازیکنان را بشناسد زمان می‌خواهد. البته حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی اشتباه است.

در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر جایگزینی جواد نکونام و کارلوس کی روش به جای اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال مطرح می‌شود، اما هنوز فدراسیون فوتبال واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید

مسابقات لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کنند 

پروین درباره برنامه ریزی ضعیف فدراسیون فوتبال گفت:  متاسفانه فدراسیون دارد کوتاهی می‌کند. باید به هر قیمتی شده بازی‌های دوستانه برگزار کنند. نظر من این است که لیگ را تعطیل کنند و ۱۰ بازی دوستانه بگذارند. ما در هر جام جهانی در گروه چهارم شدیم و هیچ کاری نکردیم. باید دل مردم را شاد کنیم و یک پله بالا بیاییم.

تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌ها فقط یک بازی دوستانه با تیم ملی الجزایر برگزار کرده است و مسئولان فدراسیون قصد دارند  چند بازی دوستانه دیگر هم  برای تیم ملی فوتبال تدارک ببینند.  

انتقادها از تیم ملی فوتبال به صلاح نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: خیلی‌ها از تیم ملی انتقاد می‌کنند، اما نمی‌توان در این شرایط مربی را عوض کرد. البته باید با تیمی مثل الجزایر بازی کنیم تا بفهمیم چگونه دفاع را بسازیم. با یک بازی صلاح نیست انتقاد شود و امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی الجزایر در یک بازی دوستانه  با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و کارشناسان فوتبال از نحوه بازی ملی پوشان انتقاد کردند.  

کیفیت بازیکنان جدید مشخص نیست 

علی پروین درباره خرید‌های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تا تیم به زمین نرود، نمی‌توانید کیفیت بازیکنان را بشناسید. این بازیکنان بد نیستند و امیدوارم خوب کار کنند.خدا را شکر  باشگاه پول دارد و ان‌شاءالله یک تیم گردن کلفت و خوب را روانه میدان می‌کند تا مردم راضی باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی،   دانیال اسماعیلی فر و محمد مهدی احمدی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.  

ترس از تعویض باعث کاهش تعداد گل ها در لیگ برتر فوتبال شده است 

پروین  درباره آمار گلزنی پایین در لیگ برتر گفت:  همه از ترس عوض نشدن بازی می‌کنند. یا مساوی می‌کنند یا با یک گل پیروز می‌شوند. این‌ها همه به خاطر ماندگاری در تیم است. مربی می‌داند اگر چند باخت بیاورد عوض می‌شود و مردم درباره حضور یک مربی تصمیم می‌گیرند. حیا کن و رها کن شروع می‌شود و این باعث می‌شود مربیان سعی کنند گل نخورند.

لیگ بیست و یکم فوتبال در حالی با قهرمانی استقلال به پایان رسید که آمار گلزنی در این رقابت‌ها پایین بود و بازی‌های زیادی با تساوی به پایان رسید.  

نظر شما