شناسهٔ خبر: 54573652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کوربان بردیف در تیم تراکتور تبریز

تبریز-ایرنا- «کوربان بکییویچ بردیف» ازبکستانی محتمل ترین گزینه باشگاه تراکتور تبریز برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، اخبار موثق از درون باشگاه تراکتور و فضای مجازی چنین نشان می دهد که سران باشگاه برای سرمربیگری با این گزینه به توافقات اولیه دست یافته اند و اگر شرایط معمول در مذاکرات طی شود، بردیف امروز یا فردا برای انجام مذاکرات نهایی وارد تبریز می شود.

کوربان بردیف ۷۰ ساله مربیگری را از سال ۱۹۸۷ و از تیم «خیمیک» در لیگ شوروی سوسیالیستی آغاز کرد و در تیم های تاراز قزاقستان، گنجی لر بیرلیگی ترکیه، کایرت قزاقستان، کاسپین قزاقستان، نیسا ازبکستان، کریستال اسمولنسک روسیه، روبین کازان و روستوف روسیه سابقه سرمربیگری  دارد.

این مربی کاربلد که سابقه سرمربیگری تیم ملی ترکمنستان در سال ۲۰۰۰ را دارد، فصل گذشته در لیگ قزاقستان مدیریت فنی تیم کایرت را بر عهده داشت. 

بردیف در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین مربی روسیه انتخاب شد که تیم روبین کازان را به قهرمانی لیگ برتر این کشور رساند و در سال ۲۰۱۲ با همین تیم قهرمان جام حذفی روسیه شد و در همان سال تا مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا پیش رفت.

مدیران باشگاه تراکتور به دلایل مالی با ارطغرول ساغلام که به شدت از سوی هواداران این تیم حمایت می شد، به توافق نرسیدند.

نظر شما