شناسهٔ خبر: 54558202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آب پایدار درمناطق کم آب زرند

سرپرست فرماندار زرند گفت:همشهریان مناطق مهدی آباد و شهرک‌های شهید باهنر و سیدالشهدا زرند بزودی از آب شرب پایدار بهره‌مند می شوند.

صاحب‌خبر -

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند به ریاست  سرپرست فرمانداری و مدیر امور آبفای شهرستان با محوریت بررسی و حل مشکل قطعی آب در برخی مناطق از جمله شهرک‌های شهید باهنر و سیدالشهدا (ع) زرند، برگزار شد.

سرپرست فرمانداری زرند با اشاره به قطعی سه روزه آب منازل در مناطق زرند نو و توانیر به دلیل بالارفتن مصرف آب با گرم شدن هوا و پایین آمدن سطح آب مخازن شهر و مرتفع بودن مناطق مذکور نسبت به شهر زرند و مخازن اصلی، می‌گوید: فصل بسیار گرم تابستان را در پیش رو داریم و تامین آب شرب مردم باید در اولویت تمام مدیران مربوطه قرار گیرد.

سید رضا حسینی نژاد با بیان اینکه چاه‌های آب بخش دولتی و خصوصی در صورت نیاز باید در اختیار امور آبفای شهرستان قرار گیرد و مدیران مربوطه موظف به همکاری و تعامل حداکثری میباشند، گفت: امور آبفا زرند نیز باید هزینه انتقال آب از برخی چاه‌های اختصاصی بخش دولتی و خصوصی در زمان بحران قطعی آب که به شبکه توزیع متصل می‌شوند را بپردازد.

فرماندار زرند با اشاره به قطعی آب در برخی مناطق زرند با پایین رفتن ارتفاع آب درون مخازن شرب، که از سالیان متمادی گذشته این مشکل پابرجا بوده، از اصلاح اساسی مخازن و تامین آب شرب پایدار این مناطق به زودی خبر داد.

نظر شما