شناسهٔ خبر: 54557344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری کهگیلویه خبرداد؛

تجهیز نانوایی‌های کهگیلویه به کارتخوان هوشمند+عکس

سرپرست فرمانداری کهگیلویه از تجهیز خبازی‌ها شهرستان به دستگاه کارتخوان‌نان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعزیز موسوی در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص این طرح گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دستگاه کارتخوان با حضور کارکنان فرمانداری و با همکاری اداره غله و خدمات بازرگانی استان، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی در نانوایی های سطح شهرستان  نصب و آماده بهره برداری شده است. 

عبدالعزیز موسوی افزود: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی ها به دستگاه های کارتخوان مخصوص صورت می گیرد و مردم می توانند نان مورد نیاز خود را از طریق کلیه کارت های بانکی بدون افزایش قیمت نان و بدون سهمیه بندی خریداری کنند.

وی جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی ها با توجه به ابزارهای نظارتی سامانه یاد شده را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد.  

موسی ادامه داد:با اجرای این طرح از مصارف غیر معمول آرد جلوگیری خواهد شد و مشخص می‌شود که نانوایی‌ها چه میزان عرضه نان داشته‌اند و به چه میزان آرد نیاز است تا بتوان آنرا مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک کار توزیع دستگاه کارتخوان در شهرستان توسط بانک سپه در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه اضافه کرد: با اجرای این طرح هیچ تغییر خاصی در ارائه نان به مردم ایجاد نخواهد شد و نان به قیمت فعلی در بین مردم عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما