شناسهٔ خبر: 54478293 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

زمان و نحوه برگزاری آزمون نیرو‌های مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش

جزئیات زمان و نحوه برگزاری آزمون جامع سری پنجم نیرو‌های مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و افراد جامانده از سنوات قبل را در ادامه می‌توانید مشاهده نمائید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبردمعاصر، جزئیات زمان و نحوه برگزاری آزمون جامع سری پنجم نیرو‌های مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و افراد جامانده از سنوات قبل را در ادامه می‌توانید مشاهده نمائید. معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:: در این آزمون، گروه‌های هدف بر اساس عناوین درسی مشخص شده، در آزمون کتبی چندگزینه‌ای و عملکردی شرکت خواهند نمود؛ زمان آزمون برای هرگروه متناسب با تعداد سوالات حدود ۵۰ دقیقه که شامل ۳۰ سوال از محتوا‌های معرفی شده و ۲ سناریو موقعیت محور از دروس تخصصی و اخلاق حرفه‌ای است و آزمون به صورت حضوری- الکترونیکی در محل‌های تعیین شده در استان‌ها برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی  متذکر شد: معیار و ملاک طراحی سوالات، منابع اعلام شده در اطلاعیه شماره ۸ مرکز سنجش معاونت نظارت و ارزیابی می‌باشد.
عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تاکید کرد: برای تعیین محل و زمان آزمون، شرکت کنندگان  می‌توانند از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ خردادماه از طریق سامانه hadaf.cfu.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی- کلمه عبور: کدملی) برای رزرو اقدام نمایند.
لازم به ذکر است آزمون صرفا در محل‌های تعیین شده از طریق آی پی مشخص و با دو کد آزمونگر و آزمون دهنده انجام خواهد شد، همچنین کارت ورود به جلسه آزمون از روز ۲۵ خردادماه در سامانه هدف قابل دریافت است.  آزمون تمامی رشته‌ها به جز رشته آموزش ابتدایی در روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در تمام استان‌ها برگزار می‌گردد و آزمون برای داوطلبان رشته آموزش ابتدایی بر اساس رزرو انجام شده در سامانه از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ برگزار خواهد شد.
ابراهیمی از شرکت کنندگان خواست: حتما ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه در محل آزمون حضور یابند.

وی همچنین اطمینان خاطر داد: شرکت کنندگان در صورت عدم موفقیت می‌توانند  حداکثر تا دو مرحله دیگر در آزمون‌های بعدی تا قبل از مهرماه شرکت نمایند./کانال بخشنامه

نظر شما