شناسهٔ خبر: 54442112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی فرد:

نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف برق عمیق و ماندگار است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: نقش واحد‌های روابط عمومی دوایر مختلف به ویژه صنعت برق در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، بسیار عمیق و ماندگار است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا کریمی فرد در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات برق شهرستان‌های حوزه مدیریتی توزیع برق استان، اهمیت اطلاع‌رسانی وترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق برای گذر موفق از پیک بار تابستان۱۴۰۱ توسط روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد.

او گفت: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق و از دیگر سو به واسطه ناترازی تولید و مصرف انرژی، نیازمند همکاری مشترکان در بخش‌های مختلف برای عبور از این شرایط سخت هستیم و در این زمینه رابطان روابط عمومی می‌توانند نقش موثری داشته و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار سال جاری کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روابط عمومی را پلی برای برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکان برق توصیف کرد و گفت: نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان و دستگاه‌های اجرایی انکار ناپذیر است و روابط عمومی با عملکردخوب و اثرگذارخود می‌تواند درحفظ و تعالی شرکت و انعکاس خدمات شبانه روزی همکاران در حوزه‌های مختلف موثر و مفید باشد.

کریمی فرد، توجه به افکارعمومی، بازخورد رضایتمندی و یا نارضایتی مشترکان از دستگاه‌های خدمت رسان از جمله صنعت برق استان را از دیگر موارد مهم در حوزه روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: همکاران روابط عمومی باید بر اوضاع و شرایط پیرامون خود مشرف بوده و با رصد پیوسته شرایط و شناسایی به موقع موانع و چالش‌های مختلف، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشکلات راهکار‌هایی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر بهره مندی از روش‌ها و ابزار‌های اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در انتقال و انعکاس اخبار، دستاورد‌ها، اقدامات و خدمات انجام شده در شرکت در راستای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم تاکید کرد.

او گفت: از آنجا که روابط عمومی نقش کلیدی در انعکاس عملکرد و دستاورد شرکت و پیشبرد اهداف ایفا می‌کند، ضرورت دارد تا با بهره‌گیری از تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان و همچنین انعکاس فعالیت‌ها، عملکرد و اقدامات مطلوب شرکت در درون و برون شرکت تلاش کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز گفت: همکاران روابط عمومی طی این سال‌ها با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، صبورانه توانستند اقدامات ارزشمندی در جهت تنویر افکارعمومی و پاسخگو بودن به مشترکان شرکت داشته باشند که جا دارد از زحمات گرانقدر همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

سید محمدعلی نجفی، روابط عمومی را هنر مردم داری و وسیله ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم توصیف کرد و گفت: روابط عمومی به عنوان یک حلقه واسط درون سازمانی و برون سازمانی می‌تواند با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری نقش موثری در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و از سوی دیگر ارتباط و تعامل موثر و مفید با نهاد‌های برون سازمانی ایفا نماید.

مدیر روابط عمومی توزیع برق فارس ابراز امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مستمر تمامی همکاران بتوان در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان و انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد‌ها همچون گذشته موفق بود.

نظر شما