شناسهٔ خبر: 54396604 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای برنامه های ویژه سالگرد ارتحال امام (ره) در کانون های مساجد فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در تشریح برنامه‌های این کانون‌ها به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) از برگزاری جلسه‌های تبیین اندیشه‌های نورانی امام (ره) با موضوع «امام و مسجد» در مساجد استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین امیدی گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد استان در ایام رحلت امام (ره) مراسم ویژه‌ای را برگزار می‌کنند که در این مراسم با آرمان‌های بلند خمینی کبیر (ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعتی دوباره خواهند بست.

او به اجرای طرح تلاوت نور در مساجد استان اشاره و گفت: همچنین در این ایام ثواب تلاوت یک صفحه از کلام‌الله مجید پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در شب ۱۴ خرداد به روح پرفتوح امام راحل و در شب ۱۵ خرداد به روح بلند شهدای گرانقدر قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس از برگزاری جلسه‌های تبیین اندیشه‌های نورانی امام (ره) با موضوع «امام و مسجد» در مساجد استان خبر داد و گفت: مراسم قرائت دعای روح بخش کمیل نیز ۱۲ خردادماه به یاد امام راحل (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری و اصحاب مسجد برگزار خواهد شد.

امیدی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در مساجد، گفت: سخنرانی ائمه جماعات مساجد به منظور تبیین اندیشه‌های نورانی امام (ره) جهت نسل جوان و نوجوان، برپایی مراسم سوگواری همراه با جلسات تلاوت قرآن، ختم قرآن و صلوات و برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های ویژه کانون‌های مساجد در ایام رحلت حضرت امام (ره) است.

نظر شما