شناسهٔ خبر: 54390487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبدالملک بدرالدین: اسرائیل عامل دشمنان در منطقه است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: دشمنان به دنبال این هستند که صهیونیست‌ها را به عامل خود در منطقه تبدیل کنند.

صاحب‌خبر -

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) به مناسبت سالگرد مراسم فریاد در برابر مستکبران سخنرانی کرد و حادثه یازده سپتامبر را بهانه آمریکا برای حمله همه جانبه به کشور‌های مسلمان عنوان کرد.

بدرالدین در سخنرانی خود اعلام کرد که آمریکا و متحدانش برنامه‌ای برای اشغال کشور‌های عربی و اسلامی و ضربه زدن به دیگر کشور‌ها برای دستیابی به تسلط کامل بر امت‌ها داشتند. آن‌ها به دنبال این هستند که صهیونیست‌ها را به عامل خود در منطقه تبدیل کنند. هر کاری که دشمنان انجام می‌دهند ایجاب می‌کند که برای مقابله با توطئه‌ آنها، یک موضع همه جانبه گرفته شود.

دبیرکل انصارالله یمن شعار «فریاد در برابر مستکبرین» را بیانگر اتحاد در برابر دشمنان و ابراز خشم و اعتراض نسبت به توطئه آن‌ها عنوان کرد و گفت که هدف از این شعار تقویت عرصه داخلی مسلمانان در مقابل نفوذ است، زیرا حملات آمریکا در همه زمینه‌ها به صورت همه جانبه است. این شعار شامل فعالیت‌های تاکتیکی گسترده و اقداماتی عملی از جمله تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی است.

او در ادامه بر بسیج ملت و هوشیاری برای مصون ماندن در برابر توطئه دشمنان و دوقطبی شدن تاکید کرد و  گفت دشمن صهیونیستی از حمله آمریکا و غرب برای نابودی کامل آرمان فلسطین سود می‌برد. آن‌ها می‌خواستند مانعی برای حرکت آمریکا و اسرائیل وجود نداشته باشد و بتوانند بین کشور‌های اسلامی توطئه کنند. اما این شعار، شعاری مبنی بر برائت از دشمنان صهیونیستی است که فجیع‌ترین جنایات را علیه بشریت انجام می‌دهند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی به کشور‌هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند پرداخت و گفت: ضرر و پشیمانی عاقبت اجتناب ناپذیر کسانی است که برای هم پیمانی با دشمنان ملت می‌شتابند. این رژیم‌های دست نشانده به امت اسلام و مردم و آرمان فلسطین ظلم می‌کنند.

او در انتها به لابی صهیونیست‌ها در غرب اشاره کرد و گفت که لابی صهیونیستی در غرب به شدت در حال فعالیت است و دشمنی شدید خود را با اسلام در آتش زدن قرآن و توهین به رسول خدا نشان می‌دهد. رژیم‌های دست نشانده همان موضع صهیونیست‌ها را در قبال نیرو‌های مقاومت در فلسطین و لبنان اتخاذ کرده و در رسانه‌ها سیاه نمایی می‌کنند.

نظر شما