شناسهٔ خبر: 54373508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرماندار درخواست کرد

تسریع در ساخت سالن ۵هزار نفره جویبار

فرماندار جویبار با اعلام اینکه بعد از سفر نماینده عالی رئیس جمهور به شهرستان جویبار انتظار می‌رود در پروژه ۵ هزار نفره جویبار اقدامات موثری صورت گیرد، گفت: به نظر می‌رسد ورزش‌وجوانان استان توجه بیش‌تری باید داشته باشد و به عملیات اجرایی شتاب بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، در بازدید از روند اجرای پروژه پنج هزار نفره جویبار، فرماندار با بیان اینکه در سفر رییس جمهور محترم بنا شد این طرح در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد، گفت: اما بعد از گذشت چند ماه از مصوبه سفر دولت محترم، مردم و ورزش‌دوستان جویبار از کندی کار گلایه‌مند هستند.

کمال رستمعلی گفت: متاسفانه سالن های ورزشی جویبار مناسب علاقمندان به ورزش نیست اما در همین سالن ها صدها نونهال و نوجوان در عرصه کشتی مشغول آموزش دیدن هستند و در آینده نزدیک قهرمانان بزرگی چون حسن یزدانی، کمیل قاسمی، کامران قاسمپور و... در سکوهای جهانی و المپیک می درخشند.

کمال علیپور نماینده مردم جویبار در مجلس شورای اسلامی، از مطالبه گری و پی‌گیری های فرماندار پرتلاش جویبار قدردانی کرد و گفت: اگر فرماندار یک شهرستان این‌گونه مطالبه گر باشد، قطعا دستگاه اجرایی نیز پای کار خواهد آمد.

وی بیان کرد: کارفرمای این پروژه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران است که با ارائه‌ی تقویم کاری باید به روند فعالیت این پروژه سرعت بیشتری ببخشد. همانطور که هر هفته برای اجرای پروژه ورزشگاه وطنی قایم‌شهر جلسات مستمر برگزار می‌شود این انتظار را داریم که در شهرستان جویبار نیز جلسات مستمر، هر دو هفته یک‌بار، برای شتاب‌دهی به این پروژه در دستور کار اداره کل ورزش قرار گیرد.

نماینده مردم جویبار، قایم‌شهر ، سوادکوه ،سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اعتبار تخصیص داده به پروژه ۵ هزار نفر سفر ریاست جمهوری را ۷۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: تا کنون ۲۰ میلیارد تومان آن اختصاص داده شده است و اگر نیاز به اختصاص رقم اعتباری بیشتری برای اتمام طرح است توسط سازمان بسیج سازندگی به ما اعلام تا پیگیری و تخصیص آن هر چه زودتر انجام شود.

48

نظر شما