شناسهٔ خبر: 54327679 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی سقف لاکچری و کاربردی برای باشگاههای ورزشی

صاحب‌خبر -

اگر مالک باشگاه ورزشی هستید و به دنبال جذب اعضاء بیشتری برای عضویت در باشگاه خود می باشید به خوبی به این مسئله واقف هستید که مکان شما باید محیطی استاندارد داشته باشد. فضای باشگاه باید به ‌گونه‌ای طراحی شود که امکان ورزش کردن در محیطی با تهویه مناسب و نورگیر و با چیدمان مناسب را داشته باشد و افراد از حضور در آن لذت ببرند. به همین جهت در این نوشتار قصد داریم شما را با یکی از بهترین راهکارهای جذب مشتری آشنا کنیم.

معرفی سقف متحرک سالن ورزشی

معمولا در باشگاه های ورزشی، ورزش های متنوع و سنگین انجام می شود از این رو، افراد نیازمند جریان هوای تازه هستند تا بتوانند اکسیژن مورد نیاز بدنشان را به ‌راحتی تأمین کنند. باشگاه‌ها باید دارای تهویه مناسب باشند، به همین منظور توصیه می‌شود این سالن‌ها در مکانهایی راه‌اندازی شود که دارای پنجره‌های زیاد و بزرگ باشند. این امر در نورگیری مناسب سالن‌ها نیز تأثیر خواهد داشت. به‌ جز تهویه طبیعی، لازم است از سیستم‌های قدرتمند تهویه هوا نیز در این مکان‌ها استفاده شود.

بهره گیری از سقف متحرک به شما این امکان را میدهد که می توانید مزایای فضای داخلی و فضای خارجی را به اعضای باشگاه خود ارائه دهید و از آنجایی که بسیاری از این باشگاه ها دارای استخر هستند – یا قصد دارند استخرهایی داشته باشند – یک سقف نیمه شفاف جمع‌شونده که اجازه ورود نور خورشید را می‌دهد گزینه ای ایده آل برای بهره وری از این فضا در فصول مختلف سال می باشد.

مزایای سقف های متحرک در سالن ورزشی

  • وزن سبک سازه: آلومینیوم از نظر وزن بسیار سبک تر از فولاد است، بدین منظور بارهای کلی بر ساختار شما را کاهش می دهد.
  • هر سقف مطابق با فضای شما سفارشی ساخته می شود. ما در سایه روشن 13 مدل از پیش طراحی شده برای انتخاب داریم و مقرون به صرفه ترین مدل پس از تجزیه و تحلیل فضای شما توسط تیم فنی ما پیشنهاد میشود.
  • امکان بهره مندی همزمان از سقف متحرک و پنجره های شیشه ای موتورایز-پنجره گیوتینی-در فضای شما
  • گزینه ای ایده آل برای پوشش استخرهای موجود در روف گاردنها و بهره وری از این استخرها در تمام فصول سال
  • جذابیت زیبایی: پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده دارای ظاهر زیبایی هستند که از ظاهر حجیم فولاد جلوگیری می کند. اکستروژن های آلومینیومی سفارشی همچنین ظاهر اصلی خود را از زمان نصب در طول عمر سازه در مقایسه با حساسیت فولاد به زنگ زدگی و خوردگی در طول زمان حفظ می کنند.

2

معرفی اجزاء اصلی سقف متحرک سالن ورزشی

1.پارچه سقف متحرک

غشاء مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه پی وی سی مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است.که شرکت سایه روشن برای سقفهای متحرک خود از غشاء پی وی سی شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کند که این غشائها دارای 5 سال گارانتی می باشند و طول عمر مفید آنها 40 سال می باشد و از دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را تحمل میکنند.

2.موتور سقف متحرک

نوع موتورهای بکار رفته در سقفهای متحرک از نوع موتور توبولار می باشد. سایه روشن از سه نوع موتور در سقف های خود استفاده می کند.موتورهای بکر آلمان که این موتورها در کشور آلمان تولید می شوند واز نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی شده که نمونه بهینه با  همان 5سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی می باشد.

3.سازه آلومینیومی

در صنعت سقفهای متحرک، این سازه‌ها را از فلزات مختلفی اعم از آلومینیوم، فولاد و … تولید میکنند. مرغوب ترین نوع  سازه‌ها با طراحی‌ فنی حرفه‌ای و در نظر گرفتن ضخامت مناسب، از بیلت های فابریک و خالص با آلیاژ 6063 آلومینیومی تولید میشوند و در موارد مورد نیاز هسته ای فولادی یکپارچه در میان آن ها در نظر گرفته میشود.

قیمت سقف متحرک سالن ورزشی

برای برآورد دقیق قیمت سقف متحرک ابتدا باید ابعاد و اندازه فضای باز مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید و از طریق تماس با کارشناسان شرکت سایه روشن قیمت نهایی سقف متحرک خود را درخواست نمائید.

3

تیم فنی و مهندسی سایه روشن با ویژگی تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از 300 پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه 50 ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت،سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.

نظر شما