شناسهٔ خبر: 54323811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

شریفی: بوکسورهای ایرانی از هیچ حریفی نمی ترسند

بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم گفت: بوکسورهای ایرانی چنان انگیزه ای دارند که از مقابله با هیچ حریفی نمی ترسند.

صاحب‌خبر -

طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان درباره مسابقات قهرمانی کشور که با قهرمانی سیستان و بلوچستان تمام شد گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا بیش از ۲ سال بود که این رقابت‌ها برگزار نشد و به همین دلیل تمامی مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی شرکت کرده بودند و برای بهترین عملکرد تلاش می‌کردند. بوکسور‌های خوبی در مسابقات قهرمانی کشور‌ها شرکت کرده بودند که برخی از آن‌ها سابقه حضور در میادین بین‌المللی داشتند و رقابت به این شکل به ما کمک می‌کند تا تجربه بیشتری به دست آوریم. بسیاری انتظار داشتند که در فینال من و پوریا امیری با یکدیگر مبارزه کنیم، اما به نظر من امیری در دیدار اول غافلگیر شد و نتیجه را واگذار کرد.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور ۱۸۶ بوکسور برگزار شد و در پایان تیم سیستان و بلوچستان موفق شد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

او گفت: نسل فعلی تیم‌ملی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و بوکسورهای ایرانی دیگر ترسی از مقابله با هیچ حریفی ندارند. همانطور که دیدید فردی مثل دانیال شه‌بخش بعد از سال‌ها مدال تاریخی جهان را برای کشورمان به ارمغان آورد یا میثم قشلاقی قهرمان المپیک و جهان را در مسابقات آسیایی از پیش رو برداشت و بوکسورهای دیگر هم کارهای بزرگی کرده‌اند انشاءالله این سیر صعودی تداوم داشته باشد.

شریفی گفت: پیش از این قرار بود تیم ملی بوکس ابتدا بازی‌های آسیایی را پیش رو داشته باشد و بعد از آن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند اما با لغو بازی‌های آسیایی هانگژوی چین اولین مسابقه بین‌المللی ما رقابت‌های آسیایی خواهد بود که قرار است آبان برگزار شود. انگیزه بالایی برای حضور در این رویداد دارم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرم. در مسابقات قهرمانی جهان که در صربستان برگزار شد برابر حریفی قرار گرفتم که ۲ طلای المپیک، ۴ طلا و یک برنز جهانی داشت و نتوانستم به پیروزی دست پیدا کنم.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا که قرار بود خرداد ماه برگزار شود، با تصمیم کنفدراسیون بوکس آسیا ۵ ماه به تعویق افتاد و قرار است آبان ماه برگزار شود اما هنوز میزبان و تاریخ دقیق شروع این مسابقات مشخص نشده است.

بیشتربخوانید 

 

نظر شما