شناسهٔ خبر: 54305245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

استکی: امیری باید غرور خود را کنار گذاشته و در انتخابی شرکت کند

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: پوریا امیری به خاطر غرور و اعتماد به نفس بیش از حد نتوانسته خواسته‌های ما را برآورده کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا استکی  در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هنوز از محل دقیق برگزاری و اینکه در کشور چین رقابت‌ها برگزار می‌شود یا خیر خبری منتشر نشده است، اما  تاریخ برگزاری مسابقات بین آبان و آذر خواهد بود. فعلا هیچ کشوری برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعلام آمادگی نکرده است. همچنین ما مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش رو داریم که کار بسیار سختی است، زیرا در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید در ۱۳ وزن بازی کنیم. متاسفانه ۱۸۶ سهمیه ۲۰۲۰ توکیو در آسیا و اقیانوسیه به ۱۲۴ وزن و ۶۰ سهمیه کاهش پیدا کرده است.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا که قرار بود خرداد ماه برگزار شود، با تصمیم کنفدراسیون بوکس آسیا این رقابت‌ها ۵ ماه به تعویق افتاد و حالا قرار است آبان ماه برگزار شود. هنوز میزبان و تاریخ دقیق شروع این مسابقات مشخص نشده است.

استکی گفت: پوریا امیری سال گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کرده و در مسابقات قهرمانی آسیا هم از بهترین بازیکنان ما بود. با توجه به تغییر وزنی که به عمل آورده فعلا موفق نشده خواسته ما را برآورده کند. دلیل آن هم به خاطر غرور و اعتماد به نفس بیش از حد او است. امیری باید غرور خود را کنار گذاشته و در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور ۱۸۶ بوکسور به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد و در جریان روز نخست این رقابت ها پوریا امیری ملی‌پوش اکشورمان در دور نخست شکست خورد و از دور بازی ها کنار رفت.

انتهای خبر

 

نظر شما