شناسهٔ خبر: 54323235 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پاسخ به نيازهاي فناورانه با عرضه بيش از 14 هزار محصول

صاحب‌خبر -
پاسخ به نيازهاي فناورانه با عرضه بيش از 14 هزار محصول
خبرگزاری آریا-اتصال محصولات فناورانه داخلی به نیاز‌های صنعتی راهکاری است که در چند سال اخیر به رونق بازار داخلی کمک کرده است .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با کمک کارگزاران فناوری فعال در شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال حاضر 14 هزار و 170 محصول فناورانه تولید داخل در این شبکه به متقاضیان این کالا‌ها و خدمات عرضه شده است تا پاسخ‌گوی نیاز صنایع و مردم باشند.
شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از بازیگران جدی عرصه اتصال طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته است؛ با ورود به این بازار و استفاده از ظرفیت و توان کارگزاران و فن‌بازار‌های تخصصی خود در تلاش است تا محصولات را تا رسیدن به بازار همراهی کند و صنعت را به محصولات تولیدی اتصال دهد.
برخی از این محصولات شامل الکتروموتور BLDC کولر‌های آبی همراه با کلید هوشمند، سامانه مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیکی، داروی نوروتک، نرم افزار ره آورد نوین 3، دستگاه فروش اتوماتیک تنقلات و نوشیدنی سرد، دستگاه تراش سنگ‌های قیمتی فست با دقت 0.01 (الماس)، گوشی هوشمند با فیبر، نرم‌افزار جامع کتابخانه دیجیتال سیمرغ و داروی آنژی پارس می‌شود.
این محصولات در حوزه‌های فناورانه‌ای چون دارو و درمان، نفت، گاز و پتروشیمی، سلامت و دیگر حوزه‌های کاربردی در کشور تولید و با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بازار متصل شده‌اند. کمک‌هایی، چون شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌فنی و سایر فعالیت‌های حرفه‌ای که منجر به «توسعه بازار فناوری» می‌شود.

نظر شما