شناسهٔ خبر: 54305907 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در گلستان اجرا می شود

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان گفت: حدود ۴۰ برنامه در دهه کرامت توسط کاروان زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی در استان اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ صابر کشیری در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: امسال برای پانزدهمین سال پیاپی جشن های مردمی زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در گلستان برگزار می شود.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان گفت: حدود ۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی با هدف گسترش پهنه رضوی از 16 خرداد در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وجود اقوام مختلف برنامه های متنوعی در تمامی شهرستان های استان در نظر گرفته شده است.

کشیری برگزاری جشن وحدت با حضور اقوام مختلف در شهرستان ها، نمایشگاه کتاب، تکریم خادمیار ها، همایش های علمی، حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران، جشن های ویژه دختران، دیدار با ورزشکاران و پزشکان، حضور در شرکت های دانش بنیان، جشن برای دانشجویان غیر ایرانی، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، ازدواج آسان زیر پرچم علی ابن موسی الرضا (ع)، حضور در مناطق محروم اعم از اهل سنت و تشیع، دیدار با خانواده شهدا و حضور در جمع زندانیان و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد را به عنوان برنامه های شاخص این ایام برشمرد.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان تصریح کرد: خدام و گروه های جهادی همچنین در محله های کم برخوردار و روستا ها نیز حضور پیدا می کنند.

وی از گروه های مختلف در تمامی شهرستان ها خواست درصورت تمایل به میزبانی از خدام رضوی درخواست خود را تا 11 خرداد در سامانه اعلامی مطرح کنند.

کشیری با اشاره به اینکه در این ایام ده نفر از خدام رضوی در استان حضور خواهند داشت گفت: جشن متمرکز مردمی ۱۹ خرداد ماه در امام زاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما