شناسهٔ خبر: 54301936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خزعلی: برنامه‌هایی جهت حمایت روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل انجام خواهد شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هماهنگی مناسبی را با روانشناسان و مشاوران داشتیم تا بتوانیم پوشش روحی و معنوی خوبی را در این فضا داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نشست انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور معاون بهداشت، دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران گروه‌های ستادی در سالن اجتماعات معاونت بهداشت این دانشگاه برگزار شد.

هدف از این نشست اجرای برنامه‌های حمایتی روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده و بازماندگان حادثه متروپل آبادان بود.

انیسه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در این نشست اظهار کرد: باید برای ابراز همدردی مردم، مصیبت‌زده خدمت آن‌ها می‌رسیدم و در کنار رساندن پیام تسلیت رئیس جمهور و همدردی وی که گفتند پیگیر امور تا حصول نتیجه هستند، بتوانیم بخشی از آلام مردم حادثه‌دیده آبادان را تسکین بدهیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه هماهنگی مناسبی را با روانشناسان و مشاوران داشتیم تا بتوانیم پوشش روحی و معنوی خوبی را در این فضا داشته باشیم.

خزعلی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی بسیار خوبی را برای همکاری در این حوزه داشت و با وجود اینکه شب گذشته روانشناسانی از تهران آماده عزیمت به این شهرستان بودند ولی آبادانی‌ها پیام دادند که به لحاظ نیروی انسانی متخصص مشکلی وجود ندارد و اگر بعدها کمبودی احساس شد از پایتخت نیز نیروی روانشناس به این منطقه اعزام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در ادامه سفر به آبادان بازدیدهایی انجام شد تا از خانواده‌هایی که سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند حمایت معنوی و مادی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/م

نظر شما