شناسهٔ خبر: 54307344 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ابلاغ پیام تسلیت و همدردی رئیس جمهور به مردم آبادان

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی با ابلاغ پیام تسلیت و همدردی رئیس جمهور به مردم مصیبت‌دیده آبادان و آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه پروردگار اظهار داشت: دولت با تمام توان خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه متروپل را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: از خانواده‌هایی که سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند حمایت معنوی و مادی لازم صورت می‌گیرد.

خزعلی تصریح کرد: دولت تا حصول نتیجه پیگیر امور است و امیدواریم بتوانیم بخشی از درد‌ها و رنج‌های مردم حادثه‌دیده آبادان را تسکین دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در نشست با روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی آبادان بر اجرای برنامه‌های حمایتی روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل تاکید کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه روانشناسانی از تهران آماده عزیمت به شهرستان آبادان هستند گفت: آنطور که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده در زمینه نیروی انسانی متخصص مشکلی ندارند، اما در صورت احساس کمبود نیرو در روز‌های آینده جمعی از روانشناسان پایتخت به این منطقه اعزام خواهند شد.

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان و تمام ارگان‌های دست‌اندرکار در این مسیر در کنار عزیزان آسیب‌دیده و بازماندگان ایشان خواهند بود.

عیادت معاون رئیس جمهور در امور زنان از مصدومین حادثه متروپل

انسیه خزعلی پس از حضور در آبادان و بازدید از ساختمان متروپل به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان رفت و با مصدومان حادثه متروپل دیدار و از نزدیک روند رسیدگی و ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه را بررسی کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین با خانواده مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دیدار کرد و گفت: دولت با تمام توان در کنار خانواده‌های آسیب دیده از این حادثه است.

نظر شما