شناسهٔ خبر: 54297888 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جدیدترین تحولات در جبهه مقاومت فلسطین

در پی یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف در سرزمین های اشغالی، گزارش ها از درگیری میان جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر حکایت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرگزاری شهاب به نقل از منابع محلی از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در ورودی شهرک «جماعین» در جنوب نابلس در کرانه باختری خبر داد.
این در حالی است که منابع محلی از یورش دوباره شهرک نشینان صهیونیست به منازل شهروندان فلسطینی در منطقه «الحاره» واقع در شهرک «حواره» در نابلس خبر دادند.

به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی در راهپیمایی حماس در نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، جنبش حماس با برگزاری راهپیمایی در منطقه «الوسطی» در نوار غزه، حمایت خود را از قدس اشغالی و مسجد الاقصی اعلام کرد.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، پرچم‌های رژیم جعلی صهیونیستی را به آتش کشیدند.
نمایندگان و اعضای جنبش حماس اعلام کردند امروز یکشنبه روز دفاع از قدس و مسجد الاقصی است و از ملت فلسطین خواستند در حالت آماده باش و بسیج عمومی باشند.
حماس همچنین برافراشته شدن پرچم فلسطین را در سراسر سرزمین فلسطین خواستار شد تا ثابت شود حاکمیت مطلق قدس و مسجد الاقصی متعلق به فلسطینی‌ها است.

<div id="video-display-embed-code_8048906"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3458627/8048906?width=600&height=350"></script></div>

درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در الخلیل
به گزارش خبرگزاری شهاب، منابع محلی از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «باب الزوایه» در مرکز الخلیل خبر دادند.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و محاصره «مصلای القبلی»
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی، «مصلای القبلی» را با وجود حضور اعتکاف کنندگان فلسطینی در داخل آن محاصره کرده اند.

درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی
خبرگزاری شهاب از درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک "جبل المبکر" در قدس اشغالی خبر داد.

 

تصاویر حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شماری از جوانان فلسطینی در مسجد الاقصی پخش کرد.

<div id="video-display-embed-code_8048893"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3458627/8048893?width=600&height=350"></script></div>

 

رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست با دختر جوان فلسطینی در قدس اشغالی
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از رفتار وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام بازداشت یک دختر جوان فلسطینی در منطقه باب العامود در قدس اشغالی منتشر کرد.

<div id="video-display-embed-code_8048880"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3458627/8048880?width=600&height=350"></script></div>

راهپیمایی تنش آفرین صهیونیست‌ها در محله اسلامی قدس اشغالی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، صد‌ها شهرک نشین صهیونیست با عبور از محله اسلامی بخش قدیمی قدس از دیوار ندبه (براق) به سوی منطقه «باب العامود» راهپیمایی کردند و در مسیر خود با اقدامات تنش آفرین به ساکنان فلسطینی این محله اهانت کردند.

<div id="video-display-embed-code_8048878"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3458627/8048878?width=600&height=350"></script></div>


مشارکت عضو جنجالی کنست رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری شهاب، «ایتمار غفیر» عضو افراط گرا و جنجالی کنست اسرائیل اعلام کرد امروز یکشنبه در یورش به مسجد الاقصی تحت عنوان راهپیمایی پرچم شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری شهاب همچنین اعلام کرد: در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، ارتش رژیم صهیونیستی نیروهایش را در مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی تقویت خواهد کرد و سامانه (به اصطلاح) گنبد آهنین نیز در همه شهر‌ها مستقر شده است.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی قصد دارد از راهپیمایی پرچم به عنوان ابزاری برای بی نتیجه کردن دستاورد‌های نبرد «سیف القدس» و عبور از فضا و شرایط ایجاد شده پس از این نبرد سوء استفاده کند.

جنبش حماس  همچنین تاکید کرد؛  به وضوح اعلام می‌کنیم که عقربه‌های ساعت به عقب باز نخواهد گشت و مسجد الاقصی حق ما و متعلق به همه فلسطینیان است.

 

 

نظر شما