شناسهٔ خبر: 67450605 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گالانت: به جنگ در غزه تا شکست حماس ادامه می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه جنگ در غزه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقامات صهیونیست گرچه طی نزدیک به ۹ ماه جنگ در غزه به اهداف ۳ گانه خود نرسیده‌اند، اما همچنان بر ادامه این جنگ و نسل کشی فلسطینیان تاکید دارند.

بر این اساس، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که به نقطه شکست حماس و ناتوان سازی این جنبش برای بازسازی خود نرسیم، به جنگ در غزه ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات در رفح که از ماه مِی میلادی آغاز شده است، گفت: جنگ در رفح بسیار حائز اهمیت است. ما طی این عملیات موفق به نابودی تونل‌های حماس و تسلط بر گذرگاه رفح شدیم.

این مقام صهیونیست بدون اشاره به تلفات بالای نظامیان صهیونیست در نبرد غزه، بر ادامه این نبرد تا زمان تحقق اهداف ترسیم شده از سوی تل آویو تاکید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جنگ غزه ۳ هدف برای این جنگ ترسیم کرده بود که شامل این موارد بود: شکست حماس، بازگرداندن اسرای صهیونیست، و تبدیل غزه به مکانی که دیگر تهدیدی برای رژیم صهیونیستی نباشد،

با این حال، اکنون نه اسرای صهیونیست آزاد شده‌اند، نه حماس شکست خورده است و از آن بالاتر تل آویو در باتلاق جنگ غزه فرو رفته و از خروج از این باریکه ناتوان است.

نظر شما