شناسهٔ خبر: 54294094 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتظار از بانک‌ها پرداخت به‌موقع تسهیلات است

استاندار خراسان جنوبی گفت: پرداخت به موقع تسهیلات به سرمایه گذاران متقاضی، مهمترین کاری است که انتظار می‌رود در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

قناعت در دیدار با مدیر امور شعب بانک صادرات در  خراسان جنوبی گفت: قوانین باید به نفع مردم تفسیر و تبیین شوند.

او با تأکید بر ضرورت در تغییر نگاه بانک‌ها، گفت: وضع موجود بانک‌ها باید به نفع مردم متحول شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از آن جایی که حمایت از سرمایه گذاران، تکلیف دستگاه‌های اجرایی در استان است بنابراین از بانک‌ها هم انتظار می‌رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

او گفت: پرداخت به موقع تسهیلات به سرمایه گذاران متقاضی و تسهیل شرایط برخورداری آن‌ها از تسهیلات اشتغالزا، مهمترین کاری است که انتظار می‌رود در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

قناعت به پیگیری‌هایی که به جهت حمایت از برخی واحد‌های تولیدی شاخص استان در مرکز صورت گرفته اشاره کرد و گفت: برای پرداخت تسهیلاتی که در تهران به این واحد‌ها وعده شده، پیگیری‌های لازم صورت گیرد و این تسهیلات بدون وقفه به این واحد‌ها پرداخت شود.

مدیر امور شعب بانک صادرات در نیخراسان جنوبی نیز در این دیدار از وضعیت منابع ریالی موجود این بانک در خراسان جنوبی  گفت و تاکید کرد: ۱۰۵ درصد منابع استانی، در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

راستی، با قید نام واحد‌های تولیدی استان که از تسهیلات این بانک استفاده کرده‌اند گفت: در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ویژه وام ازدواج هم بانک صادرات اقدامات درخور توجهی انجام داده است.

نظر شما