شناسهٔ خبر: 54286861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قوانین بانک‌ها در راستای انتفاع مردم تفسیر و اصلاح شود

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه قوانین بانک‌ها باید در راستای انتفاع مردم اصلاح شود، گفت: از آن جایی که حمایت از سرمایه‌گذاران تکلیف دستگاه‌های اجرایی است لذا از بانک‌ها هم انتظار می‌رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بردارند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار  با مدیر امور شعب بانک صادرات در استان، با تأکید بر ضرورت در تغییر نگاه بانک‌ها، اظهار داشت: وضع موجود بانک‌ها باید به نفع مردم متحول شود.

وی بیان داشت: از آن جایی که حمایت از سرمایه‌گذاران، تکلیف دستگاه‌های اجرایی در استان است لذا از بانک‌ها هم انتظار می‌رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بردارند.

استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد: پرداخت به موقع تسهیلات به سرمایه‌گذاران متقاضی و تسهیل شرایط برخورداری آن‌ها از تسهیلات اشتغالزا مهم‌ترین کاری است که انتظار می‌رود در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

قناعت با اشاره به پیگیری‌هایی که به جهت حمایت از برخی واحدهای تولیدی شاخص استان در مرکز صورت گرفته، مطرح کرد: برای پرداخت تسهیلاتی که در تهران به این واحدها وعده شده، پیگیری‌های لازم صورت گیرد و این تسهیلات بدون وقفه به این واحدها پرداخت شود.

«راستی» مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار از وضعیت منابع ریالی موجود این بانک در خراسان‌جنوبی گفت و تأکید کرد: ۱۰۵ درصد منابع استانی در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با قید نام واحدهای تولیدی استان که از تسهیلات این بانک استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ویژه وام ازدواج هم بانک صادرات اقدامات درخور توجهی انجام داده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

نظر شما