شناسهٔ خبر: 54281766 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

سالار عقیلی در مراسم رونمایی از آلبومش عنوان کرد:

خوشحالم که «سپردمت به جاده‌ها»‌ به صورت فیزیکی منتشر شد

مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها» کاری از سالار عقیلی و مسعود پیروی با حضور اهالیِ فرهنگ و هنر در مجموعه‌ «فرهنگان فرشته» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگان فرشته، مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها»، کاری از سالار عقیلی و مسعود پیروی، شامگاه جمعه ۶ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور اهالی فرهنگ و هنر در مجموعه‌ «فرهنگان فرشته» برگزار شد.

سالار عقیلی هم در این مراسم، با ابراز خوشحالی از انتشار این آلبوم و همکاری مشترکش با مسعود پیروی و بهنام ابوالقاسم گفت: بسیار جای خوشحالی است که این اثر به‌صورت فیزیکی به دست مخاطبان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که این سال‌ها و در شرایط کنونی اکثر آلبوم‌ها و آثار موسیقایی به‌صورت مجازی منتشر می‌شوند چراکه این موضوع برای من به هیچ عنوان خوشایند نیست.

مسعود پیروی آهنگساز این اثر نیز درباره‌ این آلبوم، انتخاب اشعار و همکاری با سالار عقیلی توضیح داد: این آلبوم شامل ۸ قطعه، ۲ آواز و ۶ تصنیف است و تمام ملودی‌ها به‌صورت مستقل و بدون شعر نوشته شده است و کلیت اثر به کمک شاعران و با همکاری آنان شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلات تولید موسیقی این مجموعه که با ترکیب و سازبندی متفاوتی انجام شده است، کار تنظیم این اثر بسیار سخت و متفاوت بود که من از دوست عزیزم بهنام ابوالقاسم برای تنظیم حرفه‌ای این اثر سپاسگزارم.

بهنام ابوالقاسم هم در ادامه‌ این برنامه اظهار کرد: موضوع مهم در این اثر ارتباط نزدیک اشخاص با هم بود و تمامی قدم‌هایی که در تولید این اثر برداشته شد، حرفه‌ای و درست بود و صدای سالار عقیلی هم این کار را بسیار زیبا کرده است.

در انتهای این مراسم نیز آواز و تصنیفی توسط سالار عقیلی اجرا و جشن امضای این آلبوم برگزار شد.

آهنگساز این اثر مسعود پیروی، خواننده سالار عقیلی و تنظیم‌کننده‌ آن هم بهنام‌ ابوالقاسم است. ‏‎در این اثر از شعرهای شاعرانی چون فروغ فرحزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج (سایه)، علی اطهری کرمانی، علیرضا کلیایی، احسان افشاری و اسماعیل امینی استفاده شده است و ناشر آن هم نشر و پخش «جوان» است.

نوازندگانی که در تولیدِ این اثر نقش داشته‌اند را هم پدرام فریوسفی و میثم مروستی (ویلن)، میثم مروستی (ویولا و شورانگیز) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا فرهادی (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو و آکاردئون)، رضا فرهادی و بهتاش ابوالقاسم (درامز)، آزاد میرزاپور (سه تار‌)، علیرضا دریایی (کمانچه)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک)، تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما