شناسهٔ خبر: 54281761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر کشور خبر داد

افزایش تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۲۸ نفر

وحیدی از خروج ۲ پیکر دیگر از جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از زیر آوار خبر داد و گفت: بر این اساس تعداد جانباختگان این حادثه به عدد ۲۸ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد وحیدی» صبح امروز (شنبه ۷ خرداد) در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل اظهار کرد: پیکر ۲ تن دیگر از جانباختگان ساختمان متروپل آبادان از زیر آوار خارج شده و بر این اساس  تعداد جانباختگان این حادثه به عدد ۲۸ نفر رسیده است.

 

وزیر کشور با بیان اینکه پیکرهای این ۲ فوتی جهت تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل شده است افزود: گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی همچنان در حال جست‌وجو و شناسایی جانباختگان در محل حادثه هستند.

 

وی با اشاره به سختی کار آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان اضافه کرد: در هیچ حادثه‌ای در کشور تا این میزان تنوع ماشین‌آلات برای آواربرداری نداشته‌ایم و تقریبا تمام تجهیزات لازم شامل انواع جرثقیل‌ها، بیل مکانیکی، برش پلاسمایی، کاتر و ... به منظور آواربرداری به محل اعزام شده است.

 

وحیدی خاطر نشان کرد: ولی با وجود این همه تنوع ماشین‌آلات مکان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گنجایش حضور بیش از حد ماشین‌آلات را ندارد.

 

پایان پیام/72

نظر شما