شناسهٔ خبر: 54247762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: گره از مشکلات هشت واحد تولیدی استان باز شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان از رفع موانع هشت واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: انشعاب برق یک شرکت دانش‌بنیان صنعتی، ثبت سفارش یک واحد تولیدی فرآوری معدن، ادامه فعالیت چهار کوره آجر پزی از مواردی بود که در دستور کار جلسه این هفته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفت.

به گفته وی تامین آب ۲ طرح گلخانه ۱۵ هکتاری و ۷۰ هکتاری، تامین آب واحدهای صنعتی از محل صرفه‌جویی پسآب فاضلاب در کنار شهرک ویان، طرح مشکل یک واحد صنعتی وارد ‌کننده مواد اولیه کارخانجات صنعتی با گمرک و تعزیرات و طرح مشکل شیر پگاه با بانک توسعه تعاون استان از دیگر موارد گره گشایی شده در این ستاد بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل راهکارهای لازم برای گره گشایی از واحدهای یاد شده ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی، صدور مجوزهای زیرساختی و زیربنایی و اقدام برای رفع موانع و تسهیل شرایط کار لازم الاجراست و تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه ملزم به پیگیری و اجرای این مصوبات هستند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است. 

نظر شما