شناسهٔ خبر: 54246501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله در دیدار با مدیر کل دادگستری استان کرمان؛

انتظار داریم قضات و حقوقدانان مطالبه گر خون شهید سلیمانی باشند

سردار معروفی گفت: انتظار داریم مطالبه گری شهادت و خون شهید سلیمانی از کرمان بلند شود و قضات و حقوقدانان کرمانی در این زمینه اقدام کنند که این مسئله انتظار جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و خانواده شهید که اصلا به زبان نمی آورند، است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست با حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: برادر عزیز و بزرگوار حجت الاسلام حمیدی که از رزمندگان لشکر 41 ثارالله و از خانواده شهدا و ثاراللهی است در سخت ترین شرایط و محروم ترین مناطق کشور عزیزمان ایران اسلامی اجرای رسالت و ماموریت کردند از صمیم قلب مسئولیت جدید را تبریک عرض می کنیم 

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: به فضل الهی در بحث مکتب پر افتخار  شهید سلیمانی که قله و سرچشمه  آن  و ساختار اصلی آن در دست  کرمان به عنوان پایتخت جهان اسلام یک حرکت جدیدی شروع خواهد شد.

وی عنوان کرد:  ساختاری که در این مکتب عنوان شده است نقش سیستم قضایی استان  در حوزه راهبردی ، اجرا ، شبکه سازی و جریان سازی  کاملا مشهود است که مدیریت قبل اقدامات موثری را در این حوزه انجام دادند

این مقام مسئول افزود: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه مصونیت‌آور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی یک فرصت برای کشور ما است تاکنون از بیش از 80 کشور و ملیت به کرمان برای زیارت مرقد مطهر حاج قاسم سفر کردند.

وی  تصریح کرد: انتظار داریم مطالبه گری شهادت و خون شهید سلیمانی از کرمان بلند شود و قضات و حقوقدانان کرمانی در این زمینه اقدام کنند که این مسئله انتظار جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و خانواده شهید که اصلا به زبان نمی آورند، است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت در استان کرمان تمام توان سپاه را می‌گذاریم و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند ادامه داد: سپاه، دشمن فقر و محرومیت است و اعتقاد داریم محرومیت موجود زیبنده استان حاج قاسم نیست.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی بر پایه عدل و قسط است و دستگاه قضا در این زمینه وظیفه سنگینی دارد گفت: سپاه در موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری بسیج و پای کار آوردن خیرین کار بزرگی انجام داده و مورد عنایت مسئولان راهبردی کشور هم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات سپاه اشراف کاملی بر موضوعات امنیتی در استان دارد بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان آماده همکاری کامل برای برقراری امنیت در استان کرمان در کنار دستگاه قضا است.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: در شرایط اقتصادی کشور با تمام وجود مقابل احتکار و قاچاق کالا در بازار می‌ایستیم و هم اکنونو نظارت بر بازار توسط بسیج در حال انجام است.

نظر شما