شناسهٔ خبر: 54235918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی اکرمی گفت: کار واگذاری زمین در ۶۲ شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است.

او گفت: واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقاضا محور از طریق فرایند مزایده انجام می‌شود و این کار با هدف جلوگیری از هرگونه رانت وفساد، ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان و شفاف سازی انجام می‌شود.

اکرمی گفت: واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آب باریک، بزرگ شیراز، استهبان، جهرم، خرمبید، سپیدان، فتح آباد مرودشت، روزبدان فیروزآباد، لار، لامرد، ملوسجان بیضا، شهرک سنگ نی ریز، چنارشاهیجان، شهید جاویدی سپیدان، سپیدان ۳، ناحیه صنعتی خرمبید از طریق فرآیند مزایده و در سامانه الکترونیک دولت انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، لیست مزایده‌ها در ابتدای هرماه منتشر می‌شود گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فرآیند‌های مزایده را پیگیری کنند.

او گفت: فرآیند نخستین مزایده امسال نیز آغاز شده است و لیست اراضی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قابل دسترسی است.

اکرمی گفت: واگذاری زمین در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که دارای یک متقاضی باشد، بدون مزایده انجام و برای سهولت متقاضیان و در راستای کاهش بروکراسی و تسریع در امور، فرآیند‌های واگذاری‌ها بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه https://eservice.isipo.ir انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: واگذاری اراضی به صورت نقد و اقساط و بر اساس دستورالعمل جدید انجام و مشوق‌هایی برای ایثارگران، نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و بهره برداری زودتر از موعد پیش بینی شده است.

نظر شما