شناسهٔ خبر: 54216845 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آیین رونمایی از «رادیو اینترنتی دانشگاه مفید» برگزار شد

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی آیین رونمایی از «رادیو اینترنتی دانشگاه مفید» با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی آیین رونمایی از «رادیو اینترنتی دانشگاه مفید» با حضور سید مسعود موسوی اردبیلی ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، موسوی اردبیلی ضمن تشکر از تلاش دست اندرکاران، دستور شروع به کار رسمی رادیو را صادر نموده و گفتند: رادیو اینترنتی در محیط‌های آکادمیک یک خدمت معمول است که دانشگاه‌های مختلف دنیا برای انتشار محتوای برنامه‌های علمی‌شان از آن بهره می‌برند.

رئیس دانشگاه مفید با بیان زمینه کاری این رادیو بیان داشتند: برنامه‌هایی که در این رادیو منتشر می‌شود، برنامه‌های علمی شاخصی است که در شاخه‌های گوناگون علوم انسانی از ابتدای تاسیس دانشگاه مفید در این دانشگاه برگزار شده و ان شاءالله خواهد شد.

ایشان همچنین افزودند: تمرکز این برنامه‌ها بر موضوعات اقتصادی، حقوقی، فلسفی، علوم سیاسی و الهیاتی است و بخشی نیز به موضوعات مناسبتی اختصاص یافته و شامل برنامه‌هایی است که در تعظیم شعائر دینی یا ملی برگزار شده است.

موسوی اردبیلی در پایان به آرشیو غنی دانشگاه مفید که در طول بیش از سه دهه تلاش علمی فراهم آورده شده است، اشاره نموده و ابراز امیدواری کردند فایل صوتی برنامه‌های موجود در این آرشیو و برنامه‌هایی که زین پس در دانشگاه مفید برگزار می‌شود به تناوب، آماده‌سازی و بر هفت بستر پیش بینی شده در این رادیو، به اهل دانش و تحقیق ارائه شود.


نظر شما