شناسهٔ خبر: 54204310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکلات تکمیل واحد‌های بخار نیروگاه سبلان برطرف می‌شود

فرماندار اردبیل از پیگیری‌ها برای رفع مشکلات تکمیل واحد‌های بخار نیروگاه سبلان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از ۲ واحد بخار نیروگاه سبلان، آمار اشتغال‌زایی در این نیروگاه به بالای ۲۰۰ نفر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد عصر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل نیروگاه سبلان انتقال آب است که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب، عملیات انتقال به نیروگاه نهایی شده و امسال تکمیل می‌شود.

وی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شامل ۶ واحد گازی و ۳ واحد بخار است که نقش اساسی در تولید برق برای استان اردبیل و کشور دارد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۲ واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این است که امسال این ۲ واحد بخار به بهره‌برداری برسد.

اعتماد با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی نیروگاه سبلان رسیدن به تولید هزار و ۴۴۰ مگاوات برق است، بیان کرد: با بهره‌برداری از واحدهای بخار نیروگاه سبلان تولید برق افزایش یافته و آمار اشتغال‌زایی در این نیروگاه نیز به بالای ۲۰۰ نفر می‌رسد.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما