شناسهٔ خبر: 54200543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک ساختمان تجاری اداری در آبادان فرو ریخت

در پی فروریختن ساختمان در حال احداث ۱۰ طبقه تجاری اداری متروپل آبادان تاکنون یک نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه ظهر امروز (دوشنبه ۲ خرداد) ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در منطقه چهارراه امیری آبادان فرو ریخت و در پی این حادثه تاکنون یک نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

 

«وحید شعبانی» در جمع خبرنگاران از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: سه تیم عملیاتی امداد و نجات از هلال احمر آبادان و سه تیم از جمعیت هلال احمر خرمشهر به همراه تیم‌های آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و تیم‌های واکنش سریع بلافاصله پس از کسب خبر به منطقه اعزام شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: هنوز علت فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشخص نیست و تیم‌های امداد و نجات در منطقه حاضر و مشغول امدادرسانی هستند.

 

«سید نادر نقیبی» با بیان اینکه در این حادثه تاکنون یک نفر کشته و هشت تن نیز زخمی شدند عنوان کرد: احتمال افزایش مصدومان و فوتی‌ها وجود دارد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از اعزام تیم‌های اورژانس از اهواز به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: بر همین اساس پنج دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در حال امدادرسانی هستند.

 

«عارف شرهانی» مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به محل حادثه ابراز کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام و همچنین کلیه نیروهای ستادی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از اهواز به آبادان اعزام شده‌اند.

 

به دلیل ریزش بخش‌هایی از این ساختمان در روز دوشنبه برای حفظ سلامت عابران و مردم خیابان اصلی امیرکبیر (امیری) آبادان توسط نیروی انتظامی بسته شده است.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود

 

پایان پیام/72

نظر شما