شناسهٔ خبر: 54179043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح رصد و پایش نانوایی‌های استان کرمان

به منظور اجرای طرح اصلاح اقتصادی، رصد و پایش نانوایی‌های استان کرمان به صورت هدفمند و گسترده‌تر تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان اول خرداد ماه در کارگروه آرد و نان استان، مراقبت از بازار را با کمک معتمدان و اتحادیه‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: کیفیت نان به عنوان قوت غالب مردم، باید حفظ شود.

او می گوید: در کنار اقدامات سلبی، نانوایی‌هایی که در حوزه بازار و اصناف با کیفیت کالا و انصاف برخورد می‌کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

رحمان جلالی سخنگوی ستاد طرح اصلاح اقتصادی در استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با توجه به گزارش‌های میدانی و مردمی، بنا شده تا نظارت‌ها به صورت هدفمند و گسترده‌تر تشدید شود.

او می گوید: طرح رصد و پایش نانوایی‌ها با پهنه‌بندی استان و شهرستان‌ها، براساس تعداد و پراکنش نانوایی‌ها صورت می‌گیرد و تیم‌های بازرسی متشکل از نماینده صمت، غله، تعزیرات، بسیج اصناف و با واسطه راهبری فرمانداری‌ها، نظارت‌ها را انجام می‌دهند.

جلالی گفت: تیم‌های بازرسی با گزارش‌های میدانی و مردمی به سامانه‌های صمت و تعزیرات، و جهاد کشاورزی کار نظارت و ارزیابی کیفیت و قیمت آرد نانوایی‌ها را انجام می‌دهند.

 حسین مهرابی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در این طرح طی ۱۰ روز، همه نانوایی‌ها مورد پایش و رصد قرار می‌گیرند.

نظر شما