شناسهٔ خبر: 54169137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اختتامیه جشنواره فیلم و عکس سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار شد

شامگاه امشب ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان جشنواره فیلم و عکس هفته قرآن و عترت به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آئین اختتامیه جشنواره فیلم و عکس هفته قرآن و عترت به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.
 
«بهرام مسلمی مهنی» در این مراسم، ضمن تشکر از همگرایی و هم افزایی دستگاه ها و نهادها در شهرستان قلعه گنج، گفت: جشنواره فیلم و عکس از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: به منظور حذف نگاه جزیره ای و تمرکز زدایی فعالیت های فرهنگی از مرکز استان و توجه به شهرستان ها سعی شد تا جشنواره های سومین هفته قرآن و عترت در کلیه شهرستان های جنوبی کرمان برگزار شوند.
 
وی ابراز کرد: ظرفیت های هنری هنرمندان این شهرستان در زمینه شعر، نمایش، عکس و فیلم قابل توجه است و در سفر استاندار نیز شاهد هنرنمایی آنها بودیم.
 
مسلمی مهنی عنوان کرد: ما در رعایت عدالت فرهنگی همان طور که در ابتدا قول دادیم، اجرای بخش های مختلف جشنواره های هفته قرآن و عترت را به شهرستان ها منتقل واگذار کردیم.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بیان کرد: هنرمندان این شهرستان نیز باید دارای سند هنری باشند و اگر در این زمینه نقصی وجود داشته باشد به خود هنرمندان برمی گردد خصوصا در بحث هنر کارت که باید شخصا اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: ما نهایت سعی خود را کرده ایم که هنرمندان از هنر کارت بهره مند شوند.
 
مسلمی مهنی خطاب به هنرمندان، ابراز کرد: از شما هنرمندان خواهش می کنم در بحث شرکت در جشنواره ها به بخش معنوی و آن بخشی که قرار است از شما تجلیل کنند، بیاندیشید که سند و هویت هنری شما است پس تلاش کنید هویت هنری خود را حفظ کنید.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: قرار است جبهه فعالان فرهنگی هنری انقلاب اسلامی را در جنوب کرمان با نگاه دلسوزان نظام همان هایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، تشکیل دهیم.
 
وی تاکید کرد: هنرمندان برای تشکیل این جبهه باید ورود پیدا کنند و ما به هنرمندانی که در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی حرکت می کنند، نگاه مثبت داریم.
 
مسلمی مهنی در خاتمه تصریح کرد: اگر هنرمندی نگاهش به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و عقاید مردم نگاهی خلاف باشد طبیعی است که هیچ انقلاب و هیچ جامعه ای آن حمایت نخواهد کرد.
پایان پیام/586

نظر شما