شناسهٔ خبر: 54144626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس جمهور در جمع مردم و اقشار مختلف مهاباد :

سهم شهرستان مهاباد در دفاع از حریم انقلاب بی نظیر بوده است

رییس جمهور گفت: آذربایجان غربی در عرصه های مختلف خوش درخشیده و نام شهیدان زینت بخش این دیار بوده و سهم شهرستان مهاباد در دفاع از حریم انقلاب بی نظیر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «آیت الله سیدابراهیم رییسی»، رییس جمهور، امروز جمعه (30 اردیبهشت) در جمع مردم و اقشار مختلف مهاباد گفت: آذربایجان غربی در عرصه های مختلف خوش درخشیده و نام شهیدان زینت بخش این دیار بوده و سهم شهرستان مهاباد در دفاع از حریم انقلاب بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه  خدا را شاکرم در شهرستان مهاباد هستم، افزود: مردم مهاباد و این منطقه یک امتحان و آزمون ویژه ارائه دادند که در مقابل بدخواهان با بصیرت ایستادگی کردند و باید به مردم مهاباد و استان بخاطر بصیرت و ایستادگی تبریک عرض نموده و به نسل جدید اعلام کنم که مردم این استان مقاومت کرده و در مقابل دشمن ایستادند.

رئیس جمهور گفت: سهم شهرستان مهاباد در دفاع از حریم انقلاب بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکل سیاسی نیست و جریان فراگیری برای همه دلدادگان انقلاب می باشد، ادامه داد: دولت خدمتگذار مردم است و در زمان مسوولیت قوه قضائیه وعده سفر به مهاباد را به امام جمعه محترم شهرستان داده بودم که در اولین سفرم به استان آذربایجان حضورم در این شهرستان این وعده تحقق یافت.

وی بیان کرد: مردم و خواسته های آنها نقطه محوری برای دولت است و سلامت مردم اولویت اول این دولت از ابتدای کرونا تا حال بوده که با مشارکت خود مردم از ٧٠٠ فوتی به کمتر از ١٠ نفر رسیدیم.

این مسئول با بیان اینکه  رشد اقتصادی ٨ درصد با کمک مردم دور از انتظار نیست  و باید از همه ظرفیت های استان و شهرستان در جهت رفع بیکاری بهره مند شد، گفت: رفع اشتغال و حل مشکلات بیکاری دغدغه اصلی و مساله محوری دولت سیزدهم است.

آیت الله رئیسی افزود:  تولید دانش بنیان و علم پایه جزو برنامه های اصلی می باشد  و بومی گزینی و استفاده از نیروهای توانمند و شایسته از دغدغه های اصلی دولت است

رییس جمهور  گفت: مرز یک فرصت برای مبادلات اقتصادی و تجاری است و یکی از کارهای شهرستان فعال کردن بازارچه‌های مرزی بصورت قانونمند بوده و در خصوص جاده های مواصلاتی هم دغدغه دولت و پیشنهاد استانداری آذربایجان غربی برای تکمیل آنها بوده است.

ایشان ادامه داد:  ایجاد یک مرکز درمانی مجهز  نیز در دستور کار دولت در این شهرستان می باشد  و خوشبختانه با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی،  امنیتی، سپاه و بسیج امنیت مطلوب‌ و پایداری در منطقه داریم.

رییس جمهور افزود: رمز توسعه یافتگی در عرصه های مختلف " وحدت و انسجام ملی"است و اختلاف همه فرصت ها را می گیرد و همه باید در این مسیر گام برداریم و تمام دغدغه دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی در همه بخش ها بخصوص در عرصه تولید و صنعت و اشتغال است.

وی ادامه داد:  افزایش مبادلات مرزی با فعال سازی بازارچه های مرزی نوید روزهای خوش و خرم برای مردم خواهد بود.

پایان پیام/566

نظر شما