شناسهٔ خبر: 54116554 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار هنیه به سران منطقه درباره سیاست ترور‌ رژیم صهیونیستی

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس با ارسال پیامی به رهبران و کشور‌های منطقه نسبت به از سرگیری سیاست ترور‌ رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس پرس، طاهر النونو،  مشاور رسانه ای اسماعیل هنیه اعلام کرد که او در پیامی گفت: اظهارات اشغالگران و لحن تند و شدید آنها درباره برنامه هایشان برای ترور رهبران جنبش، از جمله برادر یحیی سنوار،  شیخ صالح العاروری،  محمد الضیف، برادر زاهر جبارین و دیگران را بشنوید.

النونو گفت: هنیه از کشورهایی که پیام او را دریافت کرده‌اند خواست تا این پیام را به دشمن برسانند و به سران آن درباره عواقب اجرایی کردن اینگونه تهدیدها هشدار دهند.

 مشاور رسانه‌ای هنیه اضافه کرد: رئیس جنبش حماس مسئولان دفتر روابط عربی و اسلامی و روابط بین‌الملل را موظف کرد که همین پیام را به مقامات کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین‌الملل برسانند و آنها را بر مسئولیت‌های خود در قبال آنچه بر عهده دارند، آگاه کنند. 

در پی افزایش تنش‌ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین، عملیات‌های قهرمانانه و استشهادی در شهرک‌های صهیونیست نشین  باعث ایجاد رعب و وحشت بین مقامات این رژیم شده و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است. در سایه این شرایط، تهدید‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقامات حماس به ویژه یحیی السنوار افزایش یافته است. در آخرین مورد از این عملیات‌های استشهادی، میتوان به عملیات العاد در شرق تل آویو اشاره کرد که منجر به کشته شدن دست کم ۳ صهیونیست شد.

خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر هشدار داده بود که تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است و در‌های جهنم را برای صهیونیست‌ها باز می‌کند.

نظر شما