شناسهٔ خبر: 54108101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح نهضت ملی مسکن با شرایط استانی

استاندار کرمانشاه گفت : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید حتماً از پیمانکاران، نیروی کار بومی و مصالح تولید استان استفاده شود.

صاحب‌خبر -

بهمن امیری مقدم گفت : مسکن یکی از نیاز‌های بسیار مهم شهروندان است و طرح نهضت ملی مسکن با هدف تامین این نیاز ضروری، اجرایی شده است.

به گفته استاندار کرمانشاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کنار ایجاد یک جهش در تولید مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان، شرایط مناسبی را برای خانه دار شدن شهروندان فاقد مسکن فراهم می‌کند.

در اجرای این طرح باید حتماً از پیمانکاران، نیروی کار بومی و مصالح تولید استان استفاده شود تا مردم کرمانشاه شاهد ثمرات و برکات این طرح ملی در حوزه تولید و اشتغال هم باشند.

مدیرانی که با برنامه‌های دولت همراه نباشند جایی در استان کرمانشاه ندارند و برکنار می‌شوند.

باید هر چه زودتر مشکلات و موانع قرار گرفته در مسیر برخی زمین‌هایی که قرار است در اختیار این طرح قرار گیرد، رفع شود.

فروش خانه‌های سازمانی ادارات ممنوع است این تک واحد‌ها باید در قالب طرح نهضت ملی مسکن تبدیل به مجموعه‌های مسکونی شوند تا زمینه صاحب خانه شدن افراد بسیار بیشتری فراهم شود.

باید در پروژه‌های نهضت ملی مسکن حتما از همان ابتدا نیاز‌های خدماتی، آموزشی و رفاهی دیده شوند و یک مجتمع کامل برای زندگی مناسب به مردم تحویل داده شود.

بافت فرسوده در کرمانشاه کاملا نیازمند نوسازی و بهسازی است و شهرداری باید با فراهم کردن بسترها، زمینه سرمایه گذاری‌های جدید و شکل گیری یک رونق اقتصادی در این بافت‌ها را فراهم کند.

متاسفانه در مرکز شهر، خانه‌های ویران و دیوار‌های فروریخته‌ای دیده می‌شود که سیمای کرمانشاه را زشت کرده و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و ساماندهی شوند تا شهروندان شاهد یک منظره زیبا و خوشایند باشند .

نظر شما