شناسهٔ خبر: 54035391 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار کنکور و آزمون ها

کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ فردا منتشر می شود

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۲۵ اردیبهشت ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت آزمون خود را پرینت کنند.

وی افزود: داوطلبان می توانند پس از تهیه پرینت از کارت آزمون خود بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

نظر شما