شناسهٔ خبر: 54014801 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هجوم نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در تشییع شهید ابوعاقله+ فیلم و تصاوير

منابع فلسطینی تایید کردند درپی تشییع شهید شیرین ابوعاقله نظامیان صهیونیست به جنین یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی درپی تشییع شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره که حین عملیات این نظامیان در جنین به تیر تک تیرانداز صهیونیست به شهادت رسید، امروز نیز (جمعه) به حومه اردوگاه جنین یورش بردند و درگیری‌های مسلحانه آغاز شده است. فلسطینیان با نیروهای اشغالگر در حال مقابله هستند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم اشغالگر در ورودی غربی اردوگاه جنین، جایی که خبرنگار شیرین ابوعاقله در آنجا به شهادت رسید، مستقر است و مانع از ورود آمبولانس به این منطقه شده است.

زخمی شدن فلسطینیان بدست نظامیان صهیونیست

 المیادین نیز تایید کرد درگیری شدید در ورودی و داخل اردوگاه جنین در حالی که جوانان با هجوم نیرو‌های اشغالگر مقابله می‌کنند، ایجاد شده است. صدای انفجارهایی در منطقه مورد نظر در اردوگاه جنین شنیده شده است. رسانه‌ها به نقل از منابع محلی اعلام کردند در جریان یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه آوارگان جنین ۳ فلسطینی زخمی شدند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در درگیری جوانان با نظامیان صهیونیست در جنین ۱۳ نفر زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند که حال یک نفر از آنان وخیم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز ادعا کردند که در این درگیری ها یک نظامی صهیونیست  به شدت زخمی شده است.

ممانعت نظامیان صهیونیست از تشییع شهید ابوعاقله

خبرگزاری المیادین اعلام کرد نظامیان صهیونیست که با مقاومت مردم روبرو شدند مجبور شدند، عقب نشینی کنند و نتوانستند «محمود البعی» را که برای بازداشت آن به اردوگاه جنین یورش برده بودند، اسیر کنند.

<div id="video-display-embed-code_16041687"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8134141/16041687?width=400&height=300"></script></div>

به گفته رسانه ها، نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل بیمارستان فرانسوی تجمع کرده و مانع خارج کردن پیکر ابوعاقله شده اند و همچنین نمی گذارند مردم در مراسم تشییع او شرکت کنند.

منابع خبری اعلام کردند که همزمان با مراسم خاکسپاری شیرین ابوعاقله تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی نیز تشدیدشده است.

شایان ذکر است شهید شیرین ابوعاقله، یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگاران شبکه الجزیره بود که صبح روز چهارشنبه گذشته در حالیکه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را در جنین پوشش می‌داد، به ضرب گلوله جان باخت. پس از شهادت این خبرنگار موج تازه‌ای از درگیری‌ها میان نظامیان در اردوگاه جنین با مردم فلسطینی ساکن این اردوگاه شروع شده است.

تشييع ابوعاقله

تشييع ابوعاقله
 
تشييع ابوعاقله
 
<div id="video-display-embed-code_16041684"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8134141/16041684?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما