شناسهٔ خبر: 53999982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی به وضعیت عادی برگشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بیمارستان‌ها به وضعیت عادی برگردانده شده و خدمات عادی خود را ارائه می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد موسوی میرزایی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: دانشگاه‌های خراسان بزرگ هفت دانشگاه و دو دانشکده علوم پزشکی است که شامل ۹ دانشگاه و دانشکده هستند و ریاست کلان منطقه بر عهده آقای کیانی است.

وی با بیان اینکه امروز اجلاسی مربوط به نشست معاونین و ریاست دانشگاه برای هم‌سو کردن و ارائه راهکارها در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر ماه یا هر دو ماه این جلسات برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: امروز سایر دانشگاه‌های خراسان‌ بزرگ میهمان ما هستند.

موسوی میرزایی با بیان اینکه وضعیت کرونا، به همت بهداشت و درمان، واکسیناسیون و به لطف هدایت‌های رهبری در یک وضعیت آرامش نسبی قرار دارد، ادامه داد: بیمارستان‌ها به وضعیت عادی برگردانده شده و خدمات عادی خود را ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه وضعیت کرونا عادی شده شهدای مدافع سلامت تقدیم سلامت مردم شدند، افزود: دو همکار ما جزء مدافعین سلامت استان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با توجه به این اتفاقات دانشگاه‌های علوم پزشکی به روند عادی خود برگشته و از بعد از عید حضوری در حال ارائه خدمات هستیم، اضافه کرد: در سایر دانشگاه‌ها فعالیت عادی شده است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پرورش دانشجو است، گفت: هدف این است کسی تربیت شود که دانشجو باشد و انسانی سرآمد از نظر رفتاری و اخلاقی باشد.

وی با بیان اینکه در این راستای پرورش دانشجو فعالیت‌ها در حالت عادی در حال انجام است، تصریح کرد: مشکلات فراوان است و مشکلات خاص مادی و انسانی را نباید نادیده گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حوزه مشکلات انسانی با کمبود نیروی تخصصی مواجه هستیم، یادآور شد: سعی می‌کنیم در مجموع عملکرد خود را به بهترین مرتبه‌ای که در شأن مردم باشد، برسانیم.

موسوی میرزایی خاطرنشان کرد: در راستای اخلاق‌مداری حرکت می‌کنیم و آن چیزی که در توان ما بوده و می‌توانیم بیشتر تلاش می‌کنیم تا مدیون مردم و شهدا نباشیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

نظر شما