شناسهٔ خبر: 53996123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین خبرها از باشگاه نساجی / اسماعیلی سرمربی موقت شد

بعد از جدایی ساکت الهامی قرار بود مسعود شجاعی جانشین او شود اما بعد از رد و عدم پذیرش شجاعی، اسماعیلی این مسؤولیت را بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با توجه به اینکه چهار هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر این فصل باقیمانده، قرار بود، مسعود شجاعی کاپیتان باشگاه نساجی تا پایان فصل نقش سرمربی بازیکن را در این تیم ایفا کند.

  ساکت الهامی که از اوایل نیم‌فصل دوم لیگ بیستم هدایت تیم فوتبال نساجی را به عهده گرفته بود، شامگاه سه‌شنبه پس از حدود ۱۴ ماه سرمربیگری برای نساجی، با نظر هیأت مدیره این باشگاه از این مسؤولیت کنار گذاشته شد.

  روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در اطلاعیه‌ای که نیمه‌شب سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت منتشر کرد خبر داد که هیأت مدیره این باشگاه به دلیل برخی مسائل همکاری با ساکت الهامی را پایان‌یافته اعلام کرده است.

درحالی‌که به نظر می‌رسید پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی نساجی روزهای آرام و با برنامه‌ای را برای حضور در آسیا سپری کند، اما پس از شکست برابر مس رفسنجان و کمتر از ۲۰ روز پس از بالای سر بردن جام، سرمربی این تیم تغییر کرد.

  در اطلاعیه غیرمنتظره‌ای که شب گذشته باشگاه نساجی منتشر کرد، برخی دلایل عجیب و غیرقابل‌ذکر که در رختکن تیم رخ‌داده بود، به‌عنوان علل جدایی ساکت الهامی عنوان شده بود که این مسئله واکنش‌های زیادی را در پی داشت و حتی الهامی نیز پستی را در این زمینه و در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. 

با جدایی الهامی، اخبار و شایعاتی پیرامون انتخاب سرمربی نساجی در فضای مجازی منتشر شد و حتی عنوان شد که قرار است مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی موقت و تا پایان فصل، هدایت نساجی را برعهده بگیرد که البته این خبر از سوی خود شجاعی رد شد. 

با کش و قوس‌هایی که صورت گرفت در نهایت باشگاه نساجی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از جدایی الهامی، با انتشار بیانیه‌ای از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد و اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان جانشین الهامی در این تیم انتخاب شد. 

در متن اطلاعیه باشگاه نساجی آمده است:

طی حکمی از سوی ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه، اسماعیل اسماعیلی مربی کهنه‌کار مازندرانی که در این فصل ابتدا به عنوان کمک مربی و بعد به عنوان سرپرست در نساجی حضور داشت، به‌عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران تا پایان فصل جاری، منصوب و در تمرین امروز در جمع بازیکنان، معارفه شد.

به گزارش فارس، امیدواریم سرنوشت نساجی به مانند سرنوشت سایر تیم‌های موفق مازندرانی در جام حذفی فوتبال کشور نشود و این تیم بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. تیم‌های مازندرانی نظیر مازیران‌‌، غنچه ساری، صنعت ساری، خونه به خونه بابل تیم‌هایی بودند که یک فصل بعد از درخشش در جام حذفی فوتبال کشور از صحنه فوتبال کشور محو شدند و کارشان به انحلال کشیده شده بود و الان دیگر نامی از آنها نیست.

انتهای ‌پیام / ۸۶۰۵۹/ج

نظر شما