شناسهٔ خبر: 5398550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

جنايت خونين در کوي استرآبادي گرگان

صاحب‌خبر -

روز دوشنبه هفته جاري، جنايتي خونين و هولناک در مجتمع چکاوک سرا در کوي استرآبادي شهر گرگان رخ داد که در اين حادثه 3 نفر از اعضاي يک خانواده با شليک گلوله به قتل رسيدند.

به گزارش خراسان، حوالي ساعت 10:19 دقيقه صبح دوشنبه اهالي کوي استرآبادي با شنيدن صداي شليک چندگلوله موضوع را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دادند. تازمان رسيدن يگان پليس آگاهي، مردمي که از صداي اين گلوله ها از منازل خود خارج شده بودند، دختر نوجواني را ديدند که از مجتمع مسکوني چکاوک سرا در حال فرار بود که يک مرد از پشت سر با شليک گلوله وي را نقش بر زمين کرد و در حالي که قصد داشت از محل جنايت متواري شود، توسط مردم و کارگران ساختماني دستگير شد. در همين حين مأموران پليس نيز به محل حادثه رسيدند.

رييس پليس آگاهي استان در اين باره به خراسان گفت: قاتل به دليل مشاجره لفظي و ناتواني در کنترل بر خشم، در يک لحظه تصميم به قتل خانواده همسرش کرد. متهم با يک قبضه اسلحه وينچستر در منزل مسکوني خودش، همسر دوم، پدر همسر و دختر همسرش را به قتل رساند.

سرهنگ محمدرضا اکبري افزود: پيکر نيمه جان دختر نوجوان که حدود 13 سال سن دارد به بيمارستان منتقل شده بود که با وجود تلاش 3 ساعته تيم پزشکي به دليل شدت جراحت جان باخت.

وي بيان کرد: از متهم يک قبضه اسلحه شکاري وينچستر و در محل حادثه نيز 5 پوکه فشنگ کشف شد، متهم در ابتداي بازجويي منکر هرگونه جرم بود اما با شواهد و دلايل کافي به جرم خود اعتراف کرد.

وي انگيزه قتل خانواده همسرش را اختلافات خانوادگي اعلام کرد و گفته بود 2سال قبل با وجود داشتن همسر و فرزند با زن ديگري ازدواج کرد اما در چندوقت اخير دچار اختلافات زيادي شده بودند که در نهايت در روز حادثه اين جنايت هولناک را رقم زد.

نظر شما