شناسهٔ خبر: 53929999 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دهن‌کجی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خواسته‌های جامعه بین‌المللی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با دهن‌کجی به قوانین بین‌المللی ادعا کرد این قوانین درخصوص قدس هیچ ارزشی ندارند.

صاحب‌خبر -

 «نفتالی بنت» امروز (یکشنبه) در اظهاراتی بار دیگر بر موضع تجاوزکارانه این رژیم در قبال قدس اشغالی تأکید کرد.

براساس گزار ش الجزیره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «اسرائیل بدون هیچ‌گونه توجهی به خواسته‌های خارجی، در خصوص قدس تصمیم می‌گیرد.»

این سخن در حالی مطرح می‌شود که حداقل طبق قوانین بین‌المللی حاکمیت صهیونیست‌ها بر قدس شرقی و کرانه باختری اشغالگری محسوب می‌شود.

نفتالی بنت در ادامه سخنان خود، خواستار وضع قوانینی برای مصادره املاک و دارایی‌های همه کسانی شد که به انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه همانند آن‌چه که پنج‌شنبه هفته گذشته در حومه تل آویو رخ داد، کمک می‌کنند.

بنت اخیرا گفته است که حتی تا یک هزار سال دیگر فکر نمی‌کرده کابینه‌ای متشکل از گیدعون ساعر، آویگدور لیبرمن و احزاب عربی تشکیل دهد. همین نقل قول از وی باعث شده تحلیلگران از نزدیک بودن انشقاق در کابینه ائتلافی وی خبر بدهند.

در همین راستا هاآرتس در گزارشی نسبت به سقوط کابینه فعلی رژیم صهیونیستی هشدار داده و به نقل از دستیاران نفتالی بنت،  اذعان کرد که به احتمال ۸۰ درصد کابینه رژیم صهیونیستی حداکثر تا یک ماه دیگر دوام خواهد آورد. آن‌ها دلیل این پیش بینی را اختلاف بین بنت و یائیر لاپید، وزیر امور خارجه این رژیم عنوان کردند.

آکسیوس نیز روز گذشته در گزارشی نوشت که پس از عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، مقامات دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مقامات دولت بایدن اعلام کردند که اگر طرح جدید شهرک‌سازی‌ها تصویب نشود، این رژیم به دلیل شکننده بودن به زودی نابود خواهد شد.

نظر شما